spajdermän Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Just de. Är de nån som vet ett bra sätt att få bort sugmärken? Kom med många tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Halsduk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Just de. Är de nån som vet ett bra sätt att få bort sugmärken? Kom med många tips. Sug mer på dem så försvinner de garanterat. Kommer du inte åt att suga själv kan du klämma och hålla kvar ett tag på sugmärket med fingrarna. Redigerad 23 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Skriv något där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Just de. Är de nån som vet ett bra sätt att få bort sugmärken? Kom med många tips. Man kan väl inte gå omkring me halsduk jämt. Spec nu när det är varmt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Sug mer på dem så försvinner de garanterat. Kommer du inte åt att suga själv kan du klämma och hålla kvar ett tag på sugmärket med fingrarna. Öhm, ofta att man får sugmärken på armar för det är de enda man kan nå... om inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Sug mer på dem så försvinner de garanterat. Kommer du inte åt att suga själv kan du klämma och hålla kvar ett tag på sugmärket med fingrarna. Vfr skulle dom försvinna då? de är ju så dom kommer dit från första början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vfr skulle dom försvinna då? de är ju så dom kommer dit från första början... Om det kliar så kliar du väl tillbaka? Du kan väl täcka över det med något täckstift eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Om det kliar så kliar du väl tillbaka? Du kan väl täcka över det med något täckstift eller liknande. vem har sagt att de kliar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 vem har sagt att de kliar? Förövrigt skämtade jag bara angående att suga mer. @Arman: Pah, jag når min hals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Förövrigt skämtade jag bara angående att suga mer. @Arman: Pah, jag når min hals. ok, jag tänkte väl jag å. hur lång hals har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 23 maj, 2006 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Öhm, ofta att man får sugmärken på armar för det är de enda man kan nå... om inte... Om inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Om inte... Suga tillbaka is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Stoppa ner kroppsdelen med sugmärket i syra så det löser det sig nog ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag syftade på de Siana sa att du skulle suga igen för att det skulle försvinna. Kliar det på din arm så kliar du tillbaka. Lite tråkig vardagshumor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Suga tillbaka is the shit Jag menar snarare: Om inte... han har gjort dom själv med en dammsugare för att han tycker det är status med sugmärken (och nu även skryter (?) om det på forumet) Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag menar snarare: Om inte... han har gjort dom själv med en dammsugare för att han tycker det är status med sugmärken (och nu även skryter (?) om det på forumet) Hihi. nej, men så kan man ju inte göra, vem skulle kunna göra så? Liksom... Hallå?... Ganska... Onödigt.... Om man gör så är man ju.... En nolla? *Tittar bort och låtsas som om solen skiner* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag menar snarare: Om inte... han har gjort dom själv med en dammsugare för att han tycker det är status med sugmärken (och nu även skryter (?) om det på forumet) Hihi. Haha, "status med sugmärke" Härliga tider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Det är väl fan inget att skämmas över...? Ja... om du nu inte gjort det på dig själv isf är det väl bara att dra ner armarna på tröjan eller nåt... För du suger väl ingenting annat? (obs, böghints!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts