Marquis Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Som trådtiteln skvallrar om, går det att skriva upp och ner-vänd text i Microsoft Håller med till 100%!? Har precis gjort klar en deckargåta (skolarbete) och skulle vilja skriva svaret upp och ner. EDIT: YES! Det blev precis som jag ville i trådtiteln! Kan någon mod ändra? Redigerad 23 maj, 2006 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Annars kan du skriva ut utan svaret, sedan vända pappret åt andra hållet och skriva ut endast svaret så att det hamnar längst ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Första resultatet på google: <a href="http://w ord.mvps.org/FAQs/DrwGrphcs/UpsideDownText.htm" target="_blank">http://Håller med till 100%!.mvps.org/FAQs/DrwGrphcs/UpsideDownText.htm</a> Ta bort mellanslag Hoppsan där keffa det till sej:P Redigerad 23 maj, 2006 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 EDIT: YES! Det blev precis som jag ville i trådtiteln! Kan någon mod ändra? Alltid lika kul Mitt Microsoft Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 EDIT: YES! Det blev precis som jag ville i trådtiteln! Kan någon mod ändra? Om de blev som du ville, vfr ska nån då ändra det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Om de blev som du ville, vfr ska nån då ändra det? Snillet #1 is in town, märker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Om de blev som du ville, vfr ska nån då ändra det? http://susning.nu/Ironi Redigerad 23 maj, 2006 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag fattar... jag tkt bara att han va lite konstig eftrsom han skrev att han ville ha de så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag fattar... jag tkt bara att han va lite konstig eftrsom han skrev att han ville ha de så... Men argh läs föregående post. Han skrev Han märkte Han tyckte det var kul men vill att det ska vara .w0rd istället för Håller med till 100%! kortfattat, han skämtade med det han sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Haha, ni är bara för goa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag satt faktist och tänkte på det där med att man inte kan skriva Microsoft Håller med till 100%! på GTASajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Microsoft Word? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Microsoft Word? Word Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Kan man skriva Håller med till 100%! eller är det bara ni som har klurat till det? Eller är det bara så om man skriver Håller med till 100%!? Håller med till 100%! *edit* Nähä. Redigerad 24 maj, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Det är bara vi kluriga hackers som vet. Word Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Det är bara vi kluriga hackers som vet. Word Inte med svart bokstav. Så här ska det vara: Word Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Word hah! Kunde jag med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Men cut it off, boys. Lås bitteh. Bitteh, bitteh, bitteh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Word Skryt skryt.. Mjo, låsa kanske skulle vara nåt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Word Äntligen vet jag hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts