Arvid Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Jag ska köpa GTA3 nu nån dag ungefär hur mycket kostar spelet i en vanlig affär nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Varför köper du det inte på någon internet-butik istället? Det blir billigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Varför köper du det inte på någon internet-butik istället? Det blir billigare! Det är ju om han vill ha de på direkten!!! får ju vänta på frakten...fast de bryr man sej inte om, iallafall inte om det är GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Yeah!! Nu har jag köpt GTA3 och det kostade bara 449 spänn, asså måste man ha patchen om man kör XP för han i kassan sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Nice. Om du har Windows Xp och ett nVIDIA kort (GeForce) så måste du ha patchen. Den finns förövrigt på våran filsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Det hackar när jag spelar GTA3 även fast jag har lägsta upplösningen, det går att spela men det är ändå irriterande. Jag har en AMD Duron processor på 1,2 Ghz och grafikkortet heter S3 Graphics ProSavage och är på 16 mb. Finns det någon annan XP-patch förutom den för nVIDIA som kan fixa hackandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 hmmmmmmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Det hackar när jag spelar GTA3 även fast jag har lägsta upplösningen, det går att spela men det är ändå irriterande. Jag har en AMD Duron processor på 1,2 Ghz och grafikkortet heter S3 Graphics ProSavage och är på 16 mb. Finns det någon annan XP-patch förutom den för nVIDIA som kan fixa hackandet? Läs denna topic och testa 3D analyzer och några patcher som finns på våran filsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Läs denna topic och testa 3D analyzer och några patcher som finns på våran filsida. Jag har laddat ner 3D Analyzer men det följde inte med nån readme med information om var man ska placera filen för den går inte att öppna som ett vanligt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Programmet är nerpackat i en RAR-fil. Du behöver WinRAR (1mb), Windows Commander eller något annat program som kan öppna RAR-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 449 spänn?? jag köptet för 399 och det var för typ en och en halv månad sen.......men det var i ullared så det kan ju ha nånting med saken att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 jag köpte det för 549kr men det hade typ kommit ut just <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Var ligger pay´n´spray-shoppen i portland? Jag hittar aldrig dit när jag behöver cleana bilen och den finns inte med på kartan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Var ligger pay´n´spray-shoppen i portland? Jag hittar aldrig dit när jag behöver cleana bilen och den finns inte med på kartan heller vägen nedanför luigi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag köpte det en dag efter realesen! 450 kr kostade det! Det var billigast i stan (gbg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts