Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Enter gick precis! Det var väldigt...fjantigt. Men Anathema var inte med..eller? Och för att citera: "Hejsan flickor, vad håller ni på med?" "Kollar på dina bananer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Aktiv medlämm Hej hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ingen länk till sidan än?Och när sänds det här egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ingen länk till sidan än?Och när sänds det här egentligen? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=40547&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Jag visste inte att det skulle gå så tidigt, så jag missade det. Men nu begriper jag ingenting längre, var inte Anathema med? Jag håller på och streamar avsnittet i WMP, än sålänge handlar det bara om några flickor som stoppar ner en gosedjurskatt i en glasburk á la Bonzaikittens. På debatten.se står det ju att Enter går klockan 17.30. Nu blir jag förvirrad. L'editation. Det står till och med på text- TV att avsnittet ska handla om herr Rassoul och inget annat. Redigerad 30 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tur att det inte sändes idag, vaknade 1300z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag såg färdigt på programmet nu. Fan vad fjantigt. Störde mig grymt mycket på tjejerna också, allt de sa lät så jävla mycket innantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Jahapp.Har just sett allt nu då.Trevligt! Det är du som är den Rassoul Paraodoinnna? (omfg i have a super memory in my brain!) Le édit: Går inte att posta.Roligt! (på debatten.se) Lé édit I'm a haxxor! http://img165.imageshack.us/img165/8016/1337h4xx0ryu7.jpg Blev så när jag skrev ett pm Redigerad 30 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ameh, jag kom ju just hem, jag missade skiten och den är inte upplagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag missa då inte skiten blev typ den första medlemmen om man inte räknar med alla andra..."förbokade" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Var kan jag titta på programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Välkommen tillbaka Ärrtvå! Gå hit och scrolla ner lite, till Enter: Gör dig hörd! och klicka på någon av storlekarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Såg på reprisen som gick nyss BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Har inte hängt med i tråden! Vad är detta om, skall/har Gtasajten varit på tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts