R2D2 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 We want previews!! Det skulle sändas nångång i höst (läs: slutet av sommaren)? Då kommer jag inte längta dit.. Fråga Anathema. Jag har velat gå ut med previews ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Fråga Anathema. Jag har velat gå ut med previews ett tag nu. Jag syftar lite mer på reportaget som de filmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har inte orkat med att fixa mysql och så är inte min farsa hemma. Så fort han har kommit tillbaka så får ni länk till forumet. Hrmsidans namn får ni inte veta haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Så fort han har kommit tillbaka så får ni länk till forumet. Eeeh...vi har ju inte lite saker kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har inte orkat med att fixa mysql och så är inte min farsa hemma. Så fort han har kommit tillbaka så får ni länk till forumet. Hrmsidans namn får ni inte veta haha Fin bild, väldigt sammanfattande text. Det var snälla ord om mig. I fantasin kan man översätta vilket språk som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Fin bild, väldigt sammanfattande text. Det var snälla ord om mig. I fantasin kan man översätta vilket språk som helst. Syftade du på designen? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Syftade du på designen? Tack Den är underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Designen har Ärrtvå fått ihop väldigt fint. Ana, nämnde du mig som "Siana" eller som "Flugfarfar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Designen har Ärrtvå fått ihop väldigt fint. Ana, nämnde du mig som "Siana" eller som "Flugfarfar"? Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Siana Attans. Kalla mig Flugfarfar i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Attans. Kalla mig Flugfarfar i fortsättningen. Ajj då, det ska jag komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Någon fotoexpert som har lust får gärna ta en bild på en vissen (grå) maskros uppifrån, kan vara kul med lite variation. Kanske solros också. Fina blommor uppifrån i alla fall. Blir trist med samma gula maskros på alla fyra färgteman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Som många kanske förståt så har jag varit borta under en ganska lång tid. Im back! anyways 2 oktober har Enter premiär. Vi är med den den 30 oktober 17.30! Ni kommer att se sidan under helgen då forumet ska bli klart och lite annat smått och gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Som många kanske förståt så har jag varit borta under en ganska lång tid. Im back! anyways 2 oktober har Enter premiär. Vi är med den den 30 oktober 17.30! Ni kommer att se sidan under helgen då forumet ska bli klart och lite annat smått och gott! Oh. Måste hela sidan bli klar i helgen? Då blir det inga extrafunktioner. Lägg till mig på MSN btw, vi har en del att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Bigga grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Tänkte på det här för inte så längesen, undrade vart det tagit vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Aiiight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 När kna man regga sig som medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Sänds det idag? Det står på hemsidan att Enter börjar 11.30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Sänds det idag? Det står på hemsidan att Enter börjar 11.30. Yup och det står att det handlar om myter på internet, och 17:30 som står på hemsidan är det Krokodill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts