R2D2 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Inga fler nu längre! Donkeey: Att ändra färgen på texten i dreamweaver är inte att programera/koda. Men som sagt, det är slut nu. Första delen spelades in i dag. Med mig skrikandes i rinkeby centrum Hörru! Kom in på IRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Om jag förstått det rätt så ska detta forum visas på TV? Eller? Btw, hur långt har ni kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Om jag förstått det rätt så ska detta forum visas på TV? Eller? Btw, hur långt har ni kommit? Jag har gjort en design (lägger upp bild sen om jag får för Anathema)(vi får inte visa den förän nästa vecka). Jag och Siana ska göra om den till (x)html. Xogede ska skriva chatt och lite smådetaljer i javascript. (hinner inte). Jag och Anathema ska göra ett tema till phpbb. Anathema gör påskrivningslista (namninsamling). Sen ska vi göra lite smådetaljer. 9e juni är deadline. Redigerad 24 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Programet kommer att sändas hösten 2006 @ svt1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Sorry för dubbelpost. Ärrtvå, kom till irc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Sorry för dubbelpost. Ärrtvå, kom till irc! Förlåt att jag kom sent. Såg 24 och sen var jag med en polare. I alla fall, ska göra en del imorgon när jag är pigg. Hoppas servern kommer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Orkar inte läsa igenom allt, vill någon bara dra lite snabbt vad detta går ut på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Vi ska göra ett projekt med sammarbete med UR/SVT. Det ska visa hur skilnaden mellan att dela ut papper och skrika i megafon(som jag har gjort ) och internet. Alltså en debatt sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Får inte vi här på gtasajten en liten trailer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Får inte vi här på gtasajten en liten trailer va? Ni ska få se designen nästa vecka vad jag har förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ärrtvå, servern är klar. Kom till Mirc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nu är jag tillbaka från Gotland! Ärrtvå, kom till IRC. Vi har en ny deadline, 12juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ursäkta för trippelpost. Har inte ärrtvås msn. Kom till IRC imoron klockan2. Det är jäte viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Ursäkta för trippelpost. Har inte ärrtvås msn. Kom till IRC imoron klockan2. Det är jäte viktigt. Är imorgon nu idag som precis har börjat? Jag är inne nu. Hoppas att du skjuter fram deadlinen, som det är nu har vi 2 dagar på oss, helt värdelöst eftersom vi inte kan börja förän nu (om nu sql är fixat än). *ädit* Och nej, jag kan förmodligen inte vara inne om det är nu i natt. Kanske på dagen imorgon. Säg vad det viktiga är i så fall. *edit igen* Nähä, inget svar. Nä, då går jag och sover. Jag kanske är inne imorgon klockan 2 på dagen, men jag ska kanske bort också. Lovar inget, säg gärna till lite mer i förväg nästa gång. Redigerad 10 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Hur går det? 6 timmar kvar till deadline, kämpa på! Om jag fattat det rätt ska ni i TV bevisa att det är lättare att diskutera om politik och sånt på Internet än att stå på ett torg och gapa i megafon..? Redigerad 11 juni, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hur går det? 6 timmar kvar till deadline, kämpa på! Om jag fattat det rätt ska ni i TV bevisa att det är lättare att diskutera om politik och sånt på Internet än att stå på ett torg och gapa i megafon..? Yupp, de gick till lunch nu. Svettigt just nu Allting har gått bra och jag har gjort reklam för gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har ni nån länk till forumet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har ni nån länk till forumet då? Inte än. Nu har de gått. Har sagt tack till ärrtvå, xogede och siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Inte än. Nu har de gått. Har sagt tack till ärrtvå, xogede och siana. Wie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) We want previews!! Det skulle sändas nångång i höst (läs: slutet av sommaren)? Då kommer jag inte längta dit.. Redigerad 12 juni, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts