The Dude Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 #gtasajtenurgrej på quakenet » Unable to join #gtasajtenurgrej (need correct key) Kss kss kss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 » Unable to join #gtasajtenurgrej (need correct key) Kss kss kss. Så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag ändrade till lösenord. Kanalen flyttar till Dalnet inom en snar framtid, lättare att ha det modererat där. I alla fall, ta /join #gtasajtenurgrej gtasajten. Satte lösenord på den så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Förslag på namn: Constant Debate (Sweden) [CD(S)] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vi får nog köra med att PM:a lösenord... GTAsajten är proppfull av kompletta idioter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vi får nog köra med att PM:a lösenord... GTAsajten är proppfull av kompletta idioter... Jäkla idioter, snubben har bytt namn till Hultenius nu Spam Snuten: Ganska bra, får disskutera med resten av gruppen sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Vi får nog köra med att PM:a lösenord... GTAsajten är proppfull av kompletta idioter...Den bittra sanningen, ingen GTAsajt är perfekt :'( EDIT: Stavfel Redigerad 23 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Den bittra sannigen, ingen GTAsajt är perfekt :'( Den bittra sanningen, det finns de med otroliga mängder fritid och ingen som helst social kompetens... Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ok, ni kan komma nu, kick+ban! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Hej. Håller just nu i skrivande stund på att utveckla ett nytt Bulletin forum. Vilket sammanträffande. Hm, ja. Kontakta mig om det kan vara utav intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag har lagt till dig på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag har lagt till dig på msn. Min? Hm, isf måste du ha fel msn. sebbe@fjortis.kicks-ass.org är min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Om jag bara vore bra på något skulle jag gjärna vara med. Jag kan dock bli medlem på forumet och diskutera. Måste man anmäla sig redan imorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Om jag bara vore bra på något skulle jag gjärna vara med. Jag kan dock bli medlem på forumet och diskutera. Måste man anmäla sig redan imorn då? Nope, bara om man kan koda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Låter trevligt, Lycka till och säg när det är på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Okej dudes! Heta nyheter. De ska bli en videologg. Jag ska filma mig själv varje dag typ 1minut. När jag håller på med grejen, förklarar och så vidare.. Vad var adressen till irc kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Jag kan photoshop och scripta i dreamweaver... min msn om det behövs.. marre_skate_91@hotmail.com Redigerad 24 maj, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Kan du inte typ säga nåt å gtasajtens vägnar? Typ "Hej hopp, CJ håller en rosa gummisnopp" eller "Tjenis klenis, CJ håller en gummipenis" eller kanske... fantasin tog slut... Eller säg nånting som baklänges blir "Anathema is the devil, Anathema is here to take the world, Anathema is the devil, Anathema is coming for you" eller nåt liknande... Bara skojs skull då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Kan du inte typ säga nåt å gtasajtens vägnar? Typ "Hej hopp, CJ håller en rosa gummisnopp" eller "Tjenis klenis, CJ håller en gummipenis" eller kanske... fantasin tog slut... Eller säg nånting som baklänges blir "Anathema is the devil, Anathema is here to take the world, Anathema is the devil, Anathema is coming for you" eller nåt liknande... Bara skojs skull då.. Noooo! Då kanske gtasajten blir stormad med människor som inte äns gillar GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Inga fler nu längre! Donkeey: Att ändra färgen på texten i dreamweaver är inte att programera/koda. Men som sagt, det är slut nu. Första delen spelades in i dag. Med mig skrikandes i rinkeby centrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts