Shady_4_life Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tja köpte stuntman förra veckan, på fredagen tror jag.. ajja hör inte hemma här!! men iallafall, jag blev kär i spelet direkt!! köpte det till PS2 och blev otroligt förvånad över hur gammal det va!! släpptes 2002 i september, och det e faktiskt hyfsat grym grafik om man tänker på året det släpptes!! jag har en fråga till er Stuntman spelare! jag har precis klarat alla stunt för filmen- "Conspiracy" och nu e jag på mellan uppdraget med Monstertruck, och det e assvårt, nästan omöjligt!!! jag behöver då råd om hur man ska göra, och om nån pallar, kanske en film PLZ HELP, detta uppdraget tar kål på mig, och jag kan inte fortsätta storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Lånar topicen lite .... Vilket är det senaste stuntman? Eller finns det bara ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Walkthrough.. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/stuntman_b.txt Och det finns bara ett stuntman spel hittills, det är dock sagt att Stuntman 2 ska släppas till PS3 och XBox360. Och detta hittade jag på mindre än en minut. Yay, vad svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Walkthrough.. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/stuntman_b.txt Och det finns bara ett stuntman spel hittills, det är dock sagt att Stuntman 2 ska släppas till PS3 och XBox360. Och detta hittade jag på mindre än en minut. Yay, vad svårt! Jaha, tackar,Men länken funkar ju inte och det angående StuntMan2, hade jag verkligen vellat se till PS3!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jaha, tackar,Men länken funkar ju inte och det angående StuntMan2, hade jag verkligen vellat se till PS3!!! Gamefaqs länkar funkar inte att trycka på, du måste kopiera och klistra in i adressfältet manuellt så funkar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Gamefaqs länkar funkar inte att trycka på, du måste kopiera och klistra in i adressfältet manuellt så funkar den. Jaha, didn't know.. men jag e så kass att hitta såna sidor, det va därför jag inte kunde hitta nåt själv!! btw, jag klarade det igår efter typ en kvart sen på kvällen.. blev så satans glad hoppas på att allt av det andra e lätt nu!! ajja, får se.. tack för hjälpen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Tja köpte stuntman förra veckan, på fredagen tror jag.. ajja hör inte hemma här!! men iallafall, jag blev kär i spelet direkt!! köpte det till PS2 och blev otroligt förvånad över hur gammal det va!! släpptes 2002 i september, och det e faktiskt hyfsat grym grafik om man tänker på året det släpptes!! jag har en fråga till er Stuntman spelare! jag har precis klarat alla stunt för filmen- "Conspiracy" och nu e jag på mellan uppdraget med Monstertruck, och det e assvårt, nästan omöjligt!!! jag behöver då råd om hur man ska göra, och om nån pallar, kanske en film PLZ HELP, detta uppdraget tar kål på mig, och jag kan inte fortsätta storyn Jag fastnde faktiskt på samma uppdrag en gång också. Har inte klarat det än och min savefil är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag fastnde faktiskt på samma uppdrag en gång också. Har inte klarat det än och min savefil är borta nu. Okey, joo, det e ett riktigt problem-uppdrag!! tog tid att klara, men det gick e typ fyra stunt längre nu.. det e riktigt kul spel och väldigt underhållande, har spelat i ca 4 timmar per dag, och har inte ens tröttnat lite för alla er som gillar att va sysselsatta länge, köp detta, skit i hur gammalt det e!! jag köpte det för 67kr på EB games!! helt nytt, och det e askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts