Jump to content

StuntMan!

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Tja

köpte stuntman förra veckan, på fredagen tror jag.. ajja hör inte hemma här!!

men iallafall, jag blev kär i spelet direkt!! köpte det till PS2 och blev otroligt förvånad över hur gammal det va!!

släpptes 2002 i september, och det e faktiskt hyfsat grym grafik om man tänker på året det släpptes!!

jag har en fråga till er Stuntman spelare! jag har precis klarat alla stunt för filmen- "Conspiracy"

och nu e jag på mellan uppdraget med Monstertruck, och det e assvårt, nästan omöjligt!!! :)

jag behöver då råd om hur man ska göra, och om nån pallar, kanske en film :P

PLZ HELP, detta uppdraget tar kål på mig, och jag kan inte fortsätta storyn :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Walkthrough..

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/stuntman_b.txt

Och det finns bara ett stuntman spel hittills, det är dock sagt att Stuntman 2 ska släppas till PS3 och XBox360.

Och detta hittade jag på mindre än en minut. Yay, vad svårt!

Jaha, tackar,Men länken funkar ju inte :P

och det angående StuntMan2, hade jag verkligen vellat se till PS3!!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gamefaqs länkar funkar inte att trycka på, du måste kopiera och klistra in i adressfältet manuellt så funkar den.

Jaha, didn't know.. men jag e så kass att hitta såna sidor, det va därför jag inte kunde hitta nåt själv!!

btw, jag klarade det igår efter typ en kvart sen på kvällen.. blev så satans glad :rolleyes:

hoppas på att allt av det andra e lätt nu!! ajja, får se.. tack för hjälpen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja

köpte stuntman förra veckan, på fredagen tror jag.. ajja hör inte hemma här!!

men iallafall, jag blev kär i spelet direkt!! köpte det till PS2 och blev otroligt förvånad över hur gammal det va!!

släpptes 2002 i september, och det e faktiskt hyfsat grym grafik om man tänker på året det släpptes!!

jag har en fråga till er Stuntman spelare! jag har precis klarat alla stunt för filmen- "Conspiracy"

och nu e jag på mellan uppdraget med Monstertruck, och det e assvårt, nästan omöjligt!!! :huh:

jag behöver då råd om hur man ska göra, och om nån pallar, kanske en film :)

PLZ HELP, detta uppdraget tar kål på mig, och jag kan inte fortsätta storyn <_<

Jag fastnde faktiskt på samma uppdrag en gång också. Har inte klarat det än och min savefil är borta nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fastnde faktiskt på samma uppdrag en gång också. Har inte klarat det än och min savefil är borta nu.

Okey, joo, det e ett riktigt problem-uppdrag!! tog tid att klara, men det gick :huh:

e typ fyra stunt längre nu.. det e riktigt kul spel och väldigt underhållande, har spelat i ca 4 timmar per dag, och har inte ens tröttnat lite <_<

för alla er som gillar att va sysselsatta länge, köp detta, skit i hur gammalt det e!! jag köpte det för 67kr på EB games!! helt nytt, och det e askul :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor