Joe Dirt Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) Har spelat spelet lite idag... Skit grymt spel. Dock har jag redan fastnat Om nån har lyckats kommit hit så kan den personen vara snäll och hjälpa mig *Klarade mig igenom skiten, tack ändå* EDIT 2: Grymt roligt spel men Grymt kort... Blev lite besviken på spel tiden... Tror jag klarade ut det på 2 timmar sammanlagt Redigerad 28 februari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Jag har precis köpt det och satt det i min PS3 och... spelet måste installeras på Hård Disken??? Det är första gången jag måste installera ett spel på en konsoll. Men 7 minuter... jäkla lång installationstid... Nu borde spelet verkligen flyta, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts