C-J Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag surfar runt lite och hittade det här på ign. http://ps3.ign.com/articles/709/709587p1.html Och då undrar jag vad ni har för färväntningar på Lost som tv- och datspel. Jag har inte så många egna tankar om det för tillfället utan låter er som är så bra på det spekulera tills jag kan komma på lite bra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Om det ska bli något bra med det här ska dem inte basera spelet på händelserna i serien. Det har mycket bättre potential att bli ett bra spel om storyn är fristående, titta bara på Riddick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Kommer säkert bli något sånt peka-klicka spel i äventyrsform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det ska helt klart bli spännande att testa. Men jag förväntar mig inget bra. Däremot kan det vara kul, bara för att det är Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Typ, låter inte speciellt intressant, men om det ändå visar sig bli ett bra spel, så kanske jag... tittar till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Hoppas det blir bra. Fast man ska ju inte hoppas för det är väl ungeför 40% chans att det blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag har sett de 3 första lost-avsnitten, sen tröttnade jag. Men visst, ett spel kan ju vara kul att testa. .. Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jaha ska nu det bli ett spel också... Det kan säkert bli bra men kommer inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Jag har sett de 3 första lost-avsnitten, sen tröttnade jag. Men visst, ett spel kan ju vara kul att testa. .. Kanske. Acconsento Redigerad 24 maj, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Om det ska bli något bra med det här ska dem inte basera spelet på händelserna i serien. Det har mycket bättre potential att bli ett bra spel om storyn är fristående, titta bara på Riddick. Eller så kan de actionifiera händelserna. Som i Goldeneye till Nintendo 64. Istället för att bond sitter hos MI6 och ser på via satelit när Severnaya sprängs, så är han fånge i bunkern, och måste skjuta sig ut innan det sker... Visst, det gör att spelet känns lite underligt, i och med att de e basserat på filmen, men ändå inte, men de spelet var ju asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Nja... Lost passar inte riktigt som ett renodlat actionspel. Skulle vara mycket bättre om det vore mer av ett pusselspel med djup story där man får gå runt på ön och lösa saker... Verkligen tänka. Åt Myst- hållet, fast lite enklare, lite mer personer i spelet än dig själv, mer action och mer dialog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Nja... Lost passar inte riktigt som ett renodlat actionspel. Skulle vara mycket bättre om det vore mer av ett pusselspel med djup story där man får gå runt på ön och lösa saker... Verkligen tänka. Åt Myst- hållet, fast lite enklare, lite mer personer i spelet än dig själv, mer action och mer dialog. Jag menade inte riktigt som Goldeneye. Mer som i RE än myst dock. Skulle typ va grymt om spelet skulle utspela sig före serien. Typ i mitten på åttiotalet då Dharma Project var nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Hade också det i åtanke... Flygplan har ju störtat på ön tidigare (eller?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hade varit fräckt med något nytt (och bra) äventyrsspel. Det senaste äventyrsspel jag spelat är nog Sam and Max och Grim Fandango. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Äventyr måste det ju vara. Skulle bara bli äckligt och sterotypt om dem gör ett FPS av det. Själv hoppas jag på en blandning av Myst, Grim Fandango och Fahrenheit. Redigerad 27 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Äventyr måste det ju vara. Skulle bara bli äckligt och sterotypt om dem gör ett FPS av det. Inte en chans. Det blir nog något slags äventyr/pussel- spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Om det visar sej att spelet blir bra så ska jag nog ut och leta i buskarna efter det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Inte en chans. Det blir nog något slags äventyr/pussel- spel. Ja, det var ju precis det jag sa. Nu blir det "puss-på-ljumsken a lá DH"! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ja, det var ju precis det jag sa. Nu blir det "puss-på-ljumsken a lá DH"! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif N- n- n- n- ääh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts