FoxtroT Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Vann rätt vinnare tycker du? det var allså jessica som vann, själv tyckte jag rickard skulle vunnit! Ni kan även diskutera BB här. Redigerad 22 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vann rätt vinnare tycker du? det var allså jessica som vann, själv tyckte jag rickard skulle vunnit! Jag tycker inte man ska se på hjärncellsdödande program. Man bli så konstig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nja.. jessica asså. Det är alltid bimbos som vinner. Tycker Carina borde vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Nja.. jessica asså. Det är alltid bimbos som vinner. Tycker Carina borde vunnit Samma här, hon var ju så jävla snygg. Och snäll! Redigerad 22 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jävla skitprogram, inte sett ett enda avsnitt. Men en tjej från Kalmar vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag ser inte gott till de medverkande i sådana program. Än mindre sympatiserar jag med de som genom all sin blindhet och idioti orkar leva sig in silikonbajsarnas liv, och ofta ta efter. Nejlika, Nejlika. Paprika, Paprika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ragger, han var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ragger, han var bra. Han ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag tycker inte man ska se på hjärncellsdödande program. Man bli så konstig då. Nej man ska hellre röka på så man tappar hjärnan! enligt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nej man ska hellre röka på så man tappar hjärnan! enligt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jävla skitprogram, inte sett ett enda avsnitt. Men en tjej från Kalmar vann Ja, tyvärr Raggaren skulle ha vunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vem är Jessica? Bild tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vem är Jessica? Bild tack http://www.bigbrother.se/ Har inte kollat på BB i år, gjorde de förra året och året före. Har inte haft nån vidare motivation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Om hon hade störst tuttar, så var det rätt vinnare. För det är alltid den som vinner BB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Vem är Jessica? Bild tack EDIT: 3 posts samma minut! Redigerad 22 maj, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Klart som korvspad att Ragger skulle vunnit, precis som att Carl-Fredrik skulle vunnit förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Om hon hade störst tuttar, så var det rätt vinnare. För det är alltid den som vinner BB. Jaha dô, då kanske programmet borde heta DD istället? (Den odödliga göteborgaren i mig gör sig påmind...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Hmm tror jag såg ett halv asvnitt Men det var väl rätt som vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Nej man ska hellre röka på så man tappar hjärnan! enligt dig... Seriöst då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jessica är en blåst subba. Raggaren skulle ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts