VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Sa jag att du gjorde det? "och inte börjar skära sig i armarna när någon pissar på en tråd." Som jag sa förut. Det är fjortis-emo´s som skär sig och satanister. lås tråden Redigerad 22 maj, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) och satanister. Woaw, bromsa ett tag nu. Var det inte du som klagade på fördomar alldeles nyss? Smidig taktik av dig där, först klagar du på en sak sen sjunker du till samma nivå själv. Herrejävlar, du är tamigfan en fara för mänskligheten. ANVÄND DINA EMOKRAFTER, SON! @ kalle.b: Wtf? 18-årsgräns? Är du säker på att det är rätt? Redigerad 22 maj, 2006 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 "och inte börjar skära sig i armarna när någon pissar på en tråd." Som jag sa förut. Det är fjortis-emo´s som skär sig och satanister. lås tråden Vad har du för fel i huvudet? Satanister? Vafan har dom med att skära sig att göra? Och du klagar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 I must be emo Har varit postad i dagens lol nån gång tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hm, emopojken vill ha tråden låst. I shall do as you command. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts