VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Tjena. Jag undrar om det finns några emo-boy´z här. Kanske gillar musiken. Eller vet någon cool emo-frilla. Isfall är det bara å lägga in bilder. Skriv görna era favorit band. Band jag tycker om är Silverstein, Emery och the used. Säkert några mer. Lägger upp en bild på lite frisyrer. Redigerad 22 maj, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Självklart e man emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Hmm, är inte emo något nedsättande? Redigerad 22 maj, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vad är emo?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hmm, är inte emo något nedsättande? Det skulle väl ordet gay också vara i början? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det skulle väl ordet gay också vara i början? Gay betydde först glad, så nej. T: I pee on this thread. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hmm, är inte emo något nedsättande? Fördomar. Emo är mer att man skriker ut sina kännslor. Om jag har förståt rätt. Fjortis emos är dom som skär sig och så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hmm, är inte emo något nedsättande? Det är en stil, men ingen tycker om den mer än andra emo's. Så att säga att någon är emo (om dom nu inte är det) är något nedsättande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vad är emo?? Emo Emo är väl som allt annat, bara skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valgarv Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Gay betydde först glad, så nej. T: I pee on this thread. I second that pee. För övrigt tvivlar jag på att det var någon smart idé att öppna en sådan här tråd. Jag tvivlar på att folk kommer komma med några seriösa inlägg, mer än "Vad är emo" m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vad är emo?? Undrar desamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nu har jag en jävligt bra fråga som min polare BakkhA (inaktiv) undrade. Finns det rakblads kondomer så att EMOsar kan ha sex? :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Emo. Verkar konstigt, imo. Edit: Vet inte egentligen. Ville bara göra en pun. Redigerad 22 maj, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Emo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Väx upp. Ni har bara en massa fördomar. Ni tror det det är att man skär sig och är ledsen och hatar livet. Man kan gilla musiken, sitelen och sånt också! Lär er vad det är först istället för tro veta vad det är. Redigerad 22 maj, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Väx upp. Ni har bara en massa fördomar. Ni tror det det är att man skär sig och är ledsen och hatar livet. Man kan gilla musiken, sitelen och sånt också! Lär er vad det är först istället för tro veta vad det är. Ge oss en ordentlig beskrivning av vad en EMO är då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Här är han Emo! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ge oss en ordentlig beskrivning av vad en EMO är då? Se min föregående post. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ge oss en ordentlig beskrivning av vad en EMO är då? Om man lärt sig läsa i din dagis grupp så sa jag det. Men jag är inte heelt säker som ja sa. Men det är inte att man skär sig i handlederna eller så. Det är fjortisar som gör det ! Tror det är många här som lyssnar på emo musik fast dom inte vet det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Är flickor med svart, spretigt hår och converseskor emo? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts