Juster Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Mitt Gta startar ej när man dubbelklickar på ikonen nån som vet vad det är för fel? Vill Spela :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Mitt Gta startar ej när man dubbelklickar på ikonen nån som vet vad det är för fel? Vill Spela :'( Alltså startar det inte alls eller stänger det ner sig efter den svarta rutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det startar inte alls :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det startar inte alls :'( Installera om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Installera om ? Skulle också föreslå det. Kanske en mod som ställt till det om du moddat då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nu har jag installerat om men det funkar ändå inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nu har jag installerat om men det funkar ändå inte :'( Har du spelat det på den datorn det inte går förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det startar inte alls :'( Jag hade ett liknande problem när jag tryckte på startikonen till GTA:SA, det laddade sen hände inget mer. Sökte lite på google och fann att jag skulle gå in i "mina dokument" och gå till GTA: SA foldern och ta bort alla gamla saves. Efter att jag gjort det så startade spelet o fungerade som det skulle. så du kan ju testa det om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det fick mig att tänka på en annan sak. Prova att starta spelet från C/Rockstargames/Gta san andreas/ Där ligger ju en startfil prova det för så fick jag göra med ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tack jontemad nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Min skiva är sönder. Funderar på att leta upp ett nytt ex i buskarna, har redan köpt två ex till PS2 och ett till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts