MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 OK Men testa det som stod där iallafall. Du får nog först avinstallera spelet, göra det som står där och sen installera spelet. Hoppas det funkar iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Mycket möjligt att en fil som innehåller TXD delarna för dina peds kan ha gått sönder. Jag råder dig till att ptova med en annan skiva. Om jag hade vetat vilken fil(er) som är sönder skulle jag lägga upp den. Tror knappast att det har något att göra med dina inställningar när det har fungerat innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Hittade en fil som hette player.img, kan det vara den? eftersom det är gubbarna som e konstiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Hittade en fil som hette player.img, kan det vara den? eftersom det är gubbarna som e konstiga.. Ja det kan det ju vara..Har du moddat i dom eller något sånt? Jag kan lägga upp orginal Player.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Inte ens rört den. Sen om MTA gjorde det innan jag avinstallerade GTA vet jag inte.. Men borde ju inte sitta fast på skivan issånafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Hittade en fil som hette player.img, kan det vara den? eftersom det är gubbarna som e konstiga.. Ja det kan det ju vara..Har du moddat i dom eller något sånt? Jag kan lägga upp orginal Player.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ja det kan det ju vara..Har du moddat i dom eller något sånt? Jag kan lägga upp orginal Player.img dubbelpost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 dubbelpost? Ja jag vet inte vad som händer sry... Men då borde det inte vara fel på den om du inte ens rört den =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ladda upp din på www.rapidshare.de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Men orka Provar lägga den i rar här..Det funkar visst itne annars Men jises det går ju inte Redigerad 23 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Är nästan säker på att det inte är player.img, filen innehåller bara frisyerer tatueringar osv om jag har rätt testa uppdatera direct x om du inte redan gjort det =) [edit] kollade lite till och såg att det fanns lite texturer... testa ladda ner img tool och txdworkshop (googla) och öppna player.img med imgtool och (packa upp/extractera) en fil som slutar med .txd, sedan så letar du upp filen du packade upp öppnar den med txdworkshop och kollar om bilen är gul eller normal. Redigerad 23 maj, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Daniel, kan försäkra dig att jag uppdaterat allt som har med mitt grafikkort att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Läs förra posten och kolla om det är gult då ^^ om inte så är det inte fel på den filen, om du inte hittar programmet kan jag skicka länk åt dig, orkar inte leta upp dom just nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Imgtool är väl ett bränningsprogram? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Nop (onödigt kort post ) =) (kan finnas ett brännprogram som heter så) länk här annars: Redigerad 23 maj, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Kan du leta up txtworkshop? Hittade det inte på google Leta gärna upp imgtool oxå, hittade bara nå bränningsprgram.. Redigerad 23 maj, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Img tool: http://www.gta-sanandreas.com/downloads/pa...tion=file&id=48 och txd workshop: http://www.gta-sanandreas.com/downloads/pa...tion=file&id=51 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) IMG grejen funkade, dock gjorde inte txtworkshop länken inte det.. EDIT: Hittade den själv.. Det var rätt många filer i den där player.img kan jag säga.. typ 100 st eller nåt :S Verkar inte vara något fel i den iaf :S Redigerad 23 maj, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Bara 100? kan du kolla storleken på filen, kan vara det som e felet, ska vara runt 750 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts