JSHC Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Uhm, vad har det med min grafik på GTA att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Uhm, vad har det med min grafik på GTA att göra? Läste att ATI rekommenderar att det är installerat på datorn. Kortet kanske uppdateras med det inte vet jag men det stod så. Alltid värt att prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Okej, kommer tillbaka och klagar om det inte funkar Redigerad 22 maj, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Okej, kommer tillbaka och klagar om det inte funkar Hehe gör så. Om det inte funkar finns dessa saker också att göra annars vet jag inte: Kolla här efter nya uppdateringar. Eller ändra lite: Options>display setup>advanced draw distance | (vid mitten (lite mer)) frame limiter | off visual fx quality | off mip mapping | low-medium anti aliasing | off resolution | (1-2 storlekar mindre än vad du har för upplösning på datorn funkar bra) Eller stänga ner bakgrundsprogram kanske. Nu vet jag inte fler saker, har sökt lite på forumet och fått fram detta och hoppas detta kommer hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Även om det inte skulle funka (har inte prövat) så har du varit väldigt hjälpsam, tack så mycket *applåderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Märkte precis när jag sprang runt lite en märklig sak, bilarna är som dom är, bara gubbarna som är konstiga. Screenshot på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Märkte precis när jag sprang runt lite en märklig sak, bilarna är som dom är, bara gubbarna som är konstiga. Screenshot på det.. Oh jisses vad wierd. Så du har inte testat installera det och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nej, är rätt så säker att jag redan har SP2 installerat, men ska pröva installera spelet på ett annat ställe. Annars återkommer jag, som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nej, är rätt så säker att jag redan har SP2 installerat, men ska pröva installera spelet på ett annat ställe. Annars återkommer jag, som vanligt Hehe det är lugnt. Vill ju klart att du ska få igång spelet, vet själv hur det är att inte kunna spela spel som man älskar..typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Speciellt nu när alla MP mods kommer oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Speciellt nu när alla MP mods kommer oxå Jupp precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hjälpte inte att installera det på ett annat ställe.. Oväntat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hjälpte inte att installera det på ett annat ställe.. Oväntat? Alltså började detta bara hända sådär eller? Verkar ju helskumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Började hända nu när jag installerade det, vart typ 2 månader sen jag avinstallerade det (då funkade det perfekt). Kan detta ha och göra med att MTA Race har vart installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Började hända nu när jag installerade det, vart typ 2 månader sen jag avinstallerade det (då funkade det perfekt). Kan detta ha och göra med att MTA Race har vart installerat? Det är mycket möjligt. Men du kanske har filer alltså gamla filer från san andreas kvar på datorn sedan innan som stör nu när du installerat det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Kanske, men.. hur ska jag nu hitta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Kanske, men.. hur ska jag nu hitta dom? Är rätt säker att det var någon som frågade hur han skulle få bort allt från san andreas, ska leta efter den tråden. Edit: Hittade det. Så här ska du göra: Start > Kör > Regedit. Sök i HKEY_LOCAL_MACHINE efter San andreas, så tar du bort nyckeln Redigerad 23 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ska pröva det, om du fortfarande är kvar, dra in på msn iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ska pröva det, om du fortfarande är kvar, dra in på msn iställe Måste dra till skolan snart, börjar kvart över tio slutar inte förrens tio i tre..Men kommer in på msn sen och hjälper dig om du inte fått rätt på det. Ska se om jag kan fråga någon annan om hjälp om vi inte lyckas själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts