Wopido.inc Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jippie! Svenskt-VM guld i hockey! Nu har Sverige tagit både OS-Guld och VM-guld i samma år! Matchen slutade 4-0 till Sverige, alltså en klar överlägsenhet. Både Kronwall och Zetterberg gjorde en lysande match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Jaa.. riktigt underhållande att kolla på. Så störtskönt det kändes när Kronwall gjorde 3-0.. och vilken passning. Redigerad 21 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Kul att det blev vinst igen. Detta visar verkligen att Sverige är världens bästa hockeynation just nu. Och detta kasnke lockar fler bra utländska spelare till Elitserien nästa säsong. Men jag tittade inte på finalen. Hockeysäsongen är ju faktiskt över för minst tre månader sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Härligt! Jag bryr mig egetligen inte så mycket men det är kul att det går bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Heja Sverige VM-guld, VM-guld, VM-guld VM-guld, VM-guld, VM-guuld VM-guld, VM-guld, VM-guld VM-guuld, VM-guld! Jähu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Oh ja! Sverige visar att dom är världens bästa hockeynation just nu, men även en av de största någonsin! Med OS-guld och VM-guld samma säsong är dom även historiska då inget land har lyckats med detta innan, inte ens Sovjet! Viva la Suecia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Riktigt bra match. Visste ni att Sverige även blev "legendariska" idag, dom är dom första som vunnit OS och VM guld samma år. Och att dom är dom första somslog Tjeckien i en VM final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Riktigt bra match. Visste ni att Sverige även blev "legendariska" idag, dom är dom första som vunnit OS och VM guld samma år. Och att dom är dom första somslog Tjeckien i en VM final. haha egd.. Matteus va före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 haha egd.. Matteus va före Äegd... TV3 var före dom alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Ehm... visste ni att Sverige blev historiska idag? Ni kanske undrar varför, men det är för att de har vunnit VM och OS samma år! Nej men skämt å sido... Grattis tre kronor! Vi borde vara stolta, och det är vi ju förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Hejja Sverige friskt humör, sjunger bättre än en kör. Hejja hejja hejja Ryssland ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag är ingen hockeyfreak. Men, kul kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Wiie ja jag älskade varje sekund av den matchen. Bra gjort Tre kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Där ser man. grattis då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Grattis till Bengt-Åke o C&o Redigerad 22 maj, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vilka mötte sverige? synd att dom andra inte vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 På min födelsedag och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Är inte direkt intresserad av hockey, men grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Kul att Sverige vann. Men jag längtar mer till fotbolls VM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts