Crille_ Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Hej. Finns det någon mod som gör att man kan bestämma att t.ex ballas har alla hoodsen? Eller kan man ändra det i någon fil eller något? Så att jag kan göra så att alla gängområden tillhör ett visst gäng. Och självklart menar jag SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hej. Finns det någon mod som gör att man kan bestämma att t.ex ballas har alla hoodsen? Eller kan man ändra det i någon fil eller något? Så att jag kan göra så att alla gängområden tillhör ett visst gäng. Och självklart menar jag SA. Man tar ju över alla hoodsen i storyn typ. Vill man inte ha dom kan man låta bli att starta gäng krig och ta över dom. Eller du menade nog inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Man tar ju över alla hoodsen i storyn typ. Vill man inte ha dom kan man låta bli att starta gäng krig och ta över dom. Eller du menade nog inte så. Nej jag menar inte så. Jag menar t.ex nu har jag tagit över halva av alla hood, Men jag vill flytta lite så att dom gula har sitt i ganton och gröna på t.ex echopark osv. Jag vet att man kan ta över dom men jag vill kunna flytta och byta "hood ägare" typ. Hoppas ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Du måste nog ändra i scm för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Du måste nog ändra i scm för det. Det skulle jag med tro om du ska flytta på dom så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Okej men hur? någon vet hur man gör och vilken fil det är man ska ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Okej men hur? någon vet hur man gör och vilken fil det är man ska ändra? Du måste koda om i Main.sc filen som ligger: Rockstar Games\GTA San Andreas\data. Det är assvårt. Här är en guide: Del 1 del 2 Redigerad 25 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts