Jonny Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag gillar inte att flyga hade vart grymt tacksam om någon orkar klara den åt mig... http://www.rockafett.nu/save.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Jag,startar d nu Klar,ska bara uploada Här e den Savefilen Redigerad 21 maj, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 21 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag,startar d nu Klar,ska bara uploada Här e den Savefilen Schysst som aset! påminn mig att jag ska bjuda dig på en bira nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Schysst som aset! påminn mig att jag ska bjuda dig på en bira nästa gång Haha ,det va skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle_hockey Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vart ska man lägga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Vart ska man lägga den Där du har dina andra saves, mest troligen i Den här datorn -> Dina dokument (brukar stå datoranvändarens namn) -> GTA San Andreas User Files Så är det i Vice City iaf. Observera att guiden är för GTA VC, så filerna och mapparna kan heta lite annorlunda. Redigerad 3 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Åh, har hållt på med detta uppdrag i evigheter nu. Gav nästan upp å lira SA. Tackar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts