reload Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag har precis inhandlat flyfältet i las venturas , kul nu har man den underbara flygskolan framför sig som man läst så mkt om nåväl , min fråga handlar om husen i san fierro . Eftersom jag köpt flyfältet i las venturas så är man ju i den sista staden , men jag har ännu inte kunnat köpa ett enda hus i san fierro ännu , är inte detta lite skumt , eftersom jag redan "gjort" san fierro uppdragen ( bilarna i hamnen ,körskolan , parkerings uppdragen , model flyg affären och alla uppdragen i verkstaden ) så min fråga är , kommer det fler uppdrag i san fierro ? och sen när man kan man låsa upp husen har man andvändning av dom egentligen , för man kommer ju att vara mer i las venturas än i san fierro . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Husen skall du kunna köpa så fort du startar ett nytt spel. I början av GTASA alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reload Skrivet 21 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Husen skall du kunna köpa så fort du startar ett nytt spel. I början av GTASA alltså. Alltså , det står att man inte kan köpa huset ännu när man är vid ikonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Alltså , det står att man inte kan köpa huset ännu när man är vid ikonen Jaha, visa av husen kan du inte köpa än. Det är bara till vänta tills du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts