aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Skriv här vad du hade på dig idag. Man kommer säkert kunna se ett visst mönster hos folk, nämligen klädstil. Skälv håller jag mig inte till någon speciell stil men detta hade jag på mig idag: Joggingskor Gråa strumpor Militärbrallor Stockholmströja Grön-grå t-shirt under Sidenkallingar Vill inte reta upp modsen nu men jag han inte hejda er ang förra topicen. Förlåt Redigerad 20 maj, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Orange tshirt Vit munkjacka Jeans Svarta strumpor Kallingar(surprise, surprise) Nu har jag... jeans kallingar... och det är allt. Borde byta till mjukbyxor men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Säger rätt mycket om mig Mjukisar Munktröja, nerdragen oftast sidenkallsonger .. strumpor.. Men ibland slänger jag på mig något om det händer nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Slipknot tshirt Silvriga långa shorts Svarta Inter Sport strumpor Svarta boxers Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Är det bara jag som upplever en obehaglig känsla då jag har jeans och siden på mig? De liksom åker upp till magen ungefär och man kan inte rätta till dem(inte diskret i alla fall). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Är det bara jag som upplever en obehaglig känsla då jag har jeans och siden på mig? De liksom åker upp till magen ungefär och man kan inte rätta till dem(inte diskret i alla fall). Varför göra det diskret? Var stolt. Du har nåt som kvinnor inte har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Varför göra det diskret? Var stolt. Du har nåt som kvinnor inte har. Hmm, jo, det är ju iaf inte värre än när min polare knäppte gylfen i matsalen. Okej, gå inte längre utanför topicens handling än så här. Redigerad 20 maj, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Mörkblåa jeans En röd t-shirt med vitt och svart tryck på Svarta strumpor Vita kalsonger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Som sagt... GN'R-t-shirt Ganska slita jeans Vita strumpor Svarta kalsonger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Nerifrån och upp Vita strumpor Gröna shorts Svarta kallingar Slayer-tröja Redigerad 20 maj, 2006 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nu har jag bara kallingar för jag ska sova nu. Om någon modd har tid över(igen? ) så får ni gärna ändra topic titeln till typ "Vilka kläder har du på dig idag?". Inget måste men det blir mer korrekt då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 En t-shirt (som luktar hud kräm) Ett par brallor (som luktar annvänt) Ett par strumpor (som luktar tåbira) och en munk jacka som det står Fartwinds (med graffitti bokstäver) på köpt på någon marknad av en snubbe som sprayade dom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Skojig topic. vita strumpor blåa jeans med ett hål i the exploited t-shirt jeansjacka med nitar och texter på svarta kallingar, hoho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Svarta Inter Sport strumpor Svarta Jack and Jones jeans Gråa boxer Völund Smed t-shirt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 - Jetteh gosiga, gråa adidas mjukisbyxor. - Mjuksvartgråtröja - Svarta strumpor - boxer. - luvtröja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Vita strumpor Man Basic-kalsongs yo Mörkblå Jeans Vitt bälte med sött mönster Blå och vitfläckig tröja Edit: Nu har jag tagit på mig min Draksverigemössa Bild på request Redigerad 21 maj, 2006 av Zack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Slitna jeans med lite hål iu och en bandtröja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 - Svart intersport strumpor - Jeans -grå kallingar -svart puma t-shirt -svart Peak Munktröja och som grädde på moset hade jag ett par addidas skor på mig större delen av dagen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Så trevligt. Jag har på mig en läderdräkt i gräddelint. aka. LÅSDRÄKT! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts