MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ja som sagt när jag moddar bilar i Wheel Arch Angels så kommer ju dekaler på vissa ställen på bilen. Men på några av bilarna så blir dom bara vita streck, man ser inte alls vad det står. Sen på några så ser man dekalerna som dom ska vara. Jag har tillräckligt bra grafik kort och jag har uppdaterat det till det bästa. Har Nvidia... Någon som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ja som sagt när jag moddar bilar i Wheel Arch Angels så kommer ju dekaler på vissa ställen på bilen. Men på några av bilarna så blir dom bara vita streck, man ser inte alls vad det står. Sen på några så ser man dekalerna som dom ska vara. Jag har tillräckligt bra grafik kort och jag har uppdaterat det till det bästa. Har Nvidia... Någon som vet vad det är för fel? Det är bara för man byter färg på bilen. Tror jag iaf. Kan vara en bugg. Blir iaf så för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Det är bara för man byter färg på bilen. Tror jag iaf. Kan vara en bugg. Blir iaf så för mig med. Jaha okej men om man sätter på sån special åh vad heter det nu Paint colour med typ mönster händer det då med eller bara om man byter färg på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jaha okej men om man sätter på sån special åh vad heter det nu Paint colour med typ mönster händer det då med eller bara om man byter färg på det? Kommer inte riktigt ihåg. Men typ om man sätter på alla body parts och sen färgar eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Kommer inte riktigt ihåg. Men typ om man sätter på alla body parts och sen färgar eller något sånt. Okej antagligen en bugg dårå..Men tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts