Solidsnake Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Fan vad underbart spel har fåt det och funka älskar det som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ni som har spelet - hur många brukar vara inne på servern? Eller har ni bara kört singleplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Ni som har spelet - hur många brukar vara inne på servern? Eller har ni bara kört singleplayer? Man måste skaffe det i Tjeckien om man ska kunna spela MP. För det är inte ute här ännu. Vad jag har sätt så är än så länge bara runt 30 - 40 pers på varje server. Server kvaliteten osv. avgör hur många personer man kan ha på sin server. Redigerad 26 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det är samma utvecklare Bohemia Interactive, men Operation Flashpoint 2 ska ha andra utvecklare. Men Armed Assault är iof som OFP 2. Det är ungefär som OFP, bara att det kommer många nya möjligheter, bättre grafik, en bra sak är att man kan simma sen är det ju förståss 2 helt nya öar, och ny story + nya missions. No warez chat. Ah okej tackar! Håller på å fixar liret nu! Går väl nog att lira genom Hamachi sen ändå ska du se Om det samma utvecklare var det andra utigivare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Ah okej tackar! Håller på å fixar liret nu! Går väl nog att lira genom Hamachi sen ändå ska du se Om det samma utvecklare var det andra utigivare! Bohemia Interactive utvecklade Operation flashpoint, och codemaster var utgivarna. Sen köpte Codemaster namnet Operation flashpoint 2 och bestämde att det ändast ska finnas till xbox360 så blev det några stridigheter så slutade BI hos Codemaster. Så började dom göra Armed Assault, och nu är dom själva både utvecklare och utgivare. Och spelet går inte lan så något hamachi blir det inte. Några bilder där jag och 2 soldater leker skogsmulle http://img213.imageshack.us/img213/47/arma2006112614524757ep5.th.jpg http://img83.imageshack.us/img83/382/arma2006112614484484no1.th.jpg http://img83.imageshack.us/img83/3047/arma2006112614541565el7.th.jpg Redigerad 26 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Så började dom göra Armed Assault, och nu är dom själva både utvecklare och utgivare. Inte direkt. Jag tror Bohemia ger ut det i Tjeckien och i Tyskland, och i resten av Europa distruberas det av 505 Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Inte direkt. Jag tror Bohemia ger ut det i Tjeckien och i Tyskland, och i resten av Europa distruberas det av 505 Games. Ok, men ja hadde iaf delvis rätt. Anledningen till att dom har ett annat bolag att je ut det till rästen av världen är väl för att det är dåligt med ekonomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Imorrn kommer det engelska demot på ArmA. http://d5914232.u93.surftown.se/news.php?readmore=74 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag har inte läst igenom topicen jätte noga men, har ARMA släppts, det verkar som några av er spelar det redan? Var kan man isåfall få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Den tyska, tjeckiska och polska versionen finns ute (dock bara i de nämda länderna). Men det går att köpa på t.ex. amazon.com och få det hemskickat till Sverige. Man får dock ladda ned en patch som ger spelet engelsk text/tal då. Här släpps det i februari. Redigerad 20 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Den tyska, tjeckiska och polska versionen finns ute (dock bara i de nämda länderna). Men det går att köpa på t.ex. amazon.com och få det hemskickat till Sverige. Man får dock ladda ned en patch som ger spelet engelsk text/tal då. Här släpps det i februari. Ok tack för hjälpen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Blev skadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Den 16 februari gäller det, då släpps ArmA här! Allt pekar på att spelet är kraftigt förbättrad sedan releasen i Tyskland och Östeuropa. Glöm inte bort att besöka och registrera er på Anrop.net, ett svenskt community för soldatsims. Sidan är inte så stor för tillfället, men hjälp till med att utöka dess storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Ikväll ska jag spela. Hoppas det verkligen är så feta servrar som nämnts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Kan säga att jag inte har ArmA... Long story short; Jag letade som en tok efter ArmA i olika butiker utan att hitta nåt. Besviken som man var åkte man hem och tänkte beställa det på nätet. Till min förvåning verkar det som inga nätbutiker släpper det förens den 23e. Grymt fittigt, verkar som releasen blev uppskjuten till 23e i sista sekunden (bortsätt i de butiker där det redan släppts). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Har spelat några övningsuppdrag nu och det ser riktigt bra ut, äkta ofp-känsla. Lite knepigt är det kanske men man vänjer sig. Redigerad 19 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Mitt spel är på tjeckiska :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Mitt spel är på tjeckiska :'( Och? Det var mitt också, finns en patch som översätter till Engelska.. You just need to ask. Skulle vara fint att skaffa den engelska versionen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Och? Det var mitt också, finns en patch som översätter till Engelska.. You just need to ask. Skulle vara fint att skaffa den engelska versionen nu http://www.nforce.nl/index.php?switchto=nf...o&id=111358 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Mitt spel är på tjeckiska :'( Köp det da så har du på eng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts