I lol Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kommer denna dator at klara av på högsta grafik? Jo, det har inte världens högsta rekommenderade inställningar System requirements Minimum Specification: CPU: 2.0 GHz Intel Pentium 4 or equivalent processor RAM: 512 MB Graphics card: Nvidia Geforce FX series or ATI Radeon 9500 series or higher (Pixel Shader 2.0) HD space: 1 GB (or more as needed for downloadable addons) Operating system: Windows XP or Windows 2000 Recommended Specification: CPU: 3.0 GHz Intel Pentium 4 or equivalent processor RAM: 1 GB Graphics card: Nvidia Geforce 6800 series or ATI Radeon X800 series or higher HD space: 3 GB (or more as needed for downloadable addons) Operating system: Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jo, det har inte världens högsta rekommenderade inställningar W00t! Jag kan ju lira det där på min ~4 år gamla dator 2.6 GHz P4 | Radeon 9600 128m | 1024 RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 W00t! Jag kan ju lira det där på min ~4 år gamla dator 2.6 GHz P4 | Radeon 9600 128m | 1024 RAM Mjo men tänk på att det inte kommer att se världens vackraste ut Hoppas jag kommer över medium. Tror Recommended är medium eller nåt. Det är iaf högsta, då tror jag man skulle behöva 2 giggs av ramminne och 512 meggs av Grafikkortsminne. Jag måste fortfarande vänta tills i morron, hoppas på morronen också Så jag kan stiga upp tidigt för att spela ArmA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Då är bara jag ej som har fått det än men håller på med det nu snart klar hoppas jag längtar tills dte är klart EDIT: Fan jag känner spel suget nu EDIT 2:Kollar på massa filmer så länge.. Redigerad 25 november, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 YEAH sitter och lägger in ArmA nu kan man lira MP på det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) YEAH sitter och lägger in ArmA nu kan man lira MP på det?? Japp Multiplayer läget är underbart rymms mycket över 100 spelare där, men det är inte sagt du får i gång det [Starforce 3] Redigerad 25 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Star force jäkla virus! Mer än 100 spelare? Finns det inge exact numer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Är inte 100 spelare ganska lite om banan är lika stor som Gotland (som någon nämnde)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Är inte 100 spelare ganska lite om banan är lika stor som Gotland (som någon nämnde)? Jag tror det bara är en del av banan... annars så hade det behövts några tusen Skapar Starforce problem för er som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Skapar Starforce problem för er som spelar? Nu har jag inte längre några problem, Thnx to Panimala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Kan Panimala skriva vad problemet och lösnignen var? Via PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Kan Panimala skriva vad problemet och lösnignen var? Via PM? Nej. Skitkulspel, älskar editorn, man kan ju göra vad som helst, typ sätta sig själv i en skog mitt i natten, med en massa civila i den, som man kallblodigt mördar med ljuddämpade M4. Eller spawna massa jeepar och spränga dem med raketgevär, bara för att höra ljudet och se explosionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nej. Skitkulspel, älskar editorn, man kan ju göra vad som helst, typ sätta sig själv i en skog mitt i natten, med en massa civila i den, som man kallblodigt mördar med ljuddämpade M4. Eller spawna massa jeepar och spränga dem med raketgevär, bara för att höra ljudet och se explosionerna. Vadå för editorn Panimala? Du gör mig mera och mera spel sugen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Finns en editor där man kan göra egna uppdrag. T.ex. sätta ut enheter, ge dem waypoints, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Mer än 100 spelare? Finns det inge exact numer? Nu har jag exact nummer.. Oändligt is the number. Man kan ha så många spelare som servern klarar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 En fråga till er som har lirat Operation Flashpoint, Är det likt det spelet, föregångaren? Undrar det eftersom det är andra utvecklare eller är det helt anourlunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kan ej få spelet funka med cracken hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nej. Tackar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) En fråga till er som har lirat Operation Flashpoint, Är det likt det spelet, föregångaren? Undrar det eftersom det är andra utvecklare eller är det helt anourlunda? Det är samma utvecklare Bohemia Interactive, men Operation Flashpoint 2 ska ha andra utvecklare. Men Armed Assault är iof som OFP 2. Det är ungefär som OFP, bara att det kommer många nya möjligheter, bättre grafik, en bra sak är att man kan simma sen är det ju förståss 2 helt nya öar, och ny story + nya missions. Kan ej få spelet funka med cracken hur gör jag? No warez chat. Redigerad 26 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 På Gamecopyworld så brukar det finnas Trainers och olika fusk, patchar till spel... och "annat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts