I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Detta är uppföljaren till Operation Flashpoint som blev krönt till Game Of The Year år 2001. Armed Assault förkortas ArmA Genre: First Person Shooter War Simulator. Hemsida: http://www.armedassault.com/ Släpps: PC, 3Q 2006. -- Jag längtar jäkligt till det här spelet Några screens (tagna från hemsidan). http://img487.imageshack.us/img487/2880/armahires050ej.th.jpg http://img487.imageshack.us/img487/9852/armahires024my.th.jpg http://img487.imageshack.us/img487/9379/armahires036jo.th.jpg Fler screens kan hittas lite överallt här OFP.info Redigerad 22 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Grafiken verkar inte vara den bästa iaf.. och kolla hur gubben står. ser ut som en dvärg ju :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Grafiken verkar inte vara den bästa iaf.. och kolla hur gubben står. ser ut som en dvärg ju :S Liten ryss, på drygt 170cm Tycker igentligen det här ser mer ut som ett XBOX360 spel. Och det är Moddbart, såsom OFP. Det kommer att bli warmoddarens dröm Till OFP gjordes bland annat Swedish Force Pack, och det blir antagligen någon liknande mod till det här.. Hela detta spel utspelar sig på 400km2 stort landskap. Det betyder att man laggfritt kan göra hela Öland eller nåt med lite tid. Redigerad 21 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Skulle vara roligare om man gjorde kolmården asså inte djurparken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Skulle vara roligare om man gjorde kolmården asså inte djurparken Eller hela Sverige, fast då i delar ^^ Release datumet är nu uppdaterat till 3Q i stället för 1H =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Eller hela Sverige, fast då i delar ^^ Release datumet är nu uppdaterat till 3Q i stället för 1H =/ Vad menas med 3Q och 1h ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vad menas med 3Q och 1h ? 3RD QUARTER of the year 2k6 = Tredje kvartalet av år 2006 1ST HALF of the year 2k6 = Första halvan av år 2006 Men efter alla många hundrade screenshots jag sett så har jag fått för mig att det är färdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Såå gött Synd att de inte har kvar namnet Operation Flashpoint. Blir väl att göra Öland till detta spel också då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Såå gött Synd att de inte har kvar namnet Operation Flashpoint. Blir väl att göra Öland till detta spel också då. Det var inget fel på Armed Assault heller. Om det skulle heta Operation Flashpoint 2 skulle det bara klagas att 1an hade mycke bättre känsla och sånt Finns Öland till nuvarande OFP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det här kommer bli såå bra och såå snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det var inget fel på Armed Assault heller. Om det skulle heta Operation Flashpoint 2 skulle det bara klagas att 1an hade mycke bättre känsla och sånt Finns Öland till nuvarande OFP? Vet inte om det finns på internet men jag har gjort öland en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 *BUMP* Ser verkligen fram emot det här spelet nu. Det här är faktiskt ett av de få spel där grafiken kommer spela större roll, med tanke på att det är en simulator är det viktigt att miljöerna också simuleras realistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Det släpps väl nu i slutet av Oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Ser inte allt för snyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Inte über-alles snygg, men det kommer fylla sin funktion som jag sa. Men tyvärr folk en tendens att döma spel efter grafik nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Inte über-alles snygg, men det kommer fylla sin funktion som jag sa. Men tyvärr folk en tendens att döma spel efter grafik nuförtiden... Håller mig till Americas Army ändå. Men detta spel var "för" fult. Tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) "Var" för fult? Spelet använder sig av HDRR och en massa andra tekniker. Titta på den här trailern. Låg framerate, men det är bara i trailern. Redigerad 1 oktober, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 "Var" för fult? Spelet använder sig av HDRR och en massa andra tekniker. Titta på den här trailern. Låg framerate, men det är bara i trailern. Jo men kolla på bilderna, ser ut som någon kör låt säga BF2 i lägsta inställningarna fast med typ 2fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 1 FPS till och med, bilder kan inte visa mer (såvida det inte är en animerad bild). Vänta tills den färdiga produkten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 1 FPS till och med, bilder kan inte visa mer (såvida det inte är en animerad bild). Vänta tills den färdiga produkten... Haha, jo jo. Men du förstår kanske vad jag menar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts