Donkeey Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Tommy vercetti asskön stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Börjar uppriktigt sagt bli pissigt trött på dessa nya, briljanta omröstningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Tycker lätt "Darth Revan" ifrån Star wars knights of the old republic 1 och 2, även om han inte fanns med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Börjar uppriktigt sagt bli pissigt trött på dessa nya, briljanta omröstningar. Gå inte in på dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tack! Hayabusa är inte med för att ingen anmälde honom i topicen. Eller om du blandade ihop honom med Ryo Hazuki, så står alla karaktärerna i samma ordning i min genomgån som i pollen. Utom Tommy Vercetti! Skit, jag ville ha med Hayabusa men jag var inte online under den perioden då den andra topicen var het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vote Shalashaska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hmm Jack Carver kanske..? Vote:Jack Carver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Öhh... av dessa? Tommy, Link eller Max. Fick bli Tommy, fast jag tycker inte att dom aldra bästa spelkaraktärerna fanns med här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Gå inte in på dom då. Det gör jag inte heller. De skräpar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Lägg av att klaga nu. Det fanns en topic innan där man skulle berätta vilka man tycker ska vara med på pollen. Dessutom har alla valalternativ tagits redan (jag slopade Sonic och femtielva karaktärer från MGS). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Max payne ledde några minuter där men sen kom någon 'ilovezelda' hora och sabba allt 15.22 % på både nu, go max oh oh go max, oh oh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 men sen kom någon 'ilovezelda' hora och sabba allt Väldigt trevligt språk på sajten alltså... Jag kan i ärligheten inte förstå varför alla är så galna i Max! För stor rock, en skjorta och slips... SÅÅÅ stiligt. Ungefär som att hälften av alla snubbar i min stad kommer i gayiga flanellskjortor på alla fester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Väldigt trevligt språk på sajten alltså... Jag kan i ärligheten inte förstå varför alla är så galna i Max! För stor rock, en skjorta och slips... SÅÅÅ stiligt. Ungefär som att hälften av alla snubbar i min stad kommer i gayiga flanellskjortor på alla fester! jag tycker han är ball, när man spelar och hör hans röst, sen vid gameplay. Slowmotion är stil som röv bara meh, nu är det 14.89% mellan dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det gör jag inte heller. De skräpar ner. Haha, hur kunde du skriva här då om du inte gick in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Sam Fisher. Iskall jävel, booyeah. Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hur kan det gå så bra för Vercetti? Hans mode kan fan inte ens kallas mode! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 DUKE NUKEM Hoho han är ju så jäkla skön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vercetti ofcourse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Men snälla nån, Postal Dude någon? Skamligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Men snälla nån, Postal Dude någon? Skamligt. Som tidigare sagt: han anmäldes inte till topicen som var före den här pollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts