KalleR Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Tempen verkar det inte vara nåt fel på enligt loggarna, och som det är nu sitter det 3st chassifläktar i den. Tvivlar på att det skulle behövas fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Kan vara minnet kanske? Hur mycke har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 2gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Har nu uppgraderat med patch 1.1, och funkar det bättre? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliter Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Upplevt detta problemet i max payne 2 och Hitman 4. Spelet flyter på bra i några minuter, sen helt plötsligt fryser allt 20-30 sek, sen flyter det på bra ett tag igen, sen fyrser det, sen flyter det bla bla bla... Datorn är nyformaterad och det hjälpte inte, alla uppdateringar är de senaste. Nån som har förslag på lösning? Jag har ett förslag..jag hade samma problem. Det är din grafikkorts fläkt som är trasig köp en ny sån fläkt så kan jag lova dig att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag har ett förslag..jag hade samma problem. Det är din grafikkorts fläkt som är trasig köp en ny sån fläkt så kan jag lova dig att det funkar Ska undersökas snart. tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Försök med att göra rent i datan och låt den vila en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nu funkar det som det ska tog loss graffet och rengjorde graffefläkten på damm, sen tog jag bort tv-koret från kortplatsen brevid då det täckte en del av fläkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nu funkar det som det ska tog loss graffet och rengjorde graffefläkten på damm, sen tog jag bort tv-koret från kortplatsen brevid då det täckte en del av fläkten. Sedärja. Damm är ofta boven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts