rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Hard rock hallelujah är inte bra polisjaktmusik... isånnafall ska det vara Devil is a looser. Men lordi alltså. --- Men annars är Bob Marleys - bad boys en pärla till sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Def leppard - Rocket Da shootaz - Grand theft auto Scorpions - Rock you like a hurricane (Dynamite funkar nog också) Axel Rudi Pell - Cold heaven Axel Rudi Pell - Cold as ice (stark rekommendation) Iron Maiden - Aces high Chrasdïet - Breaking the chains Twisted sister - Stay hungry The darkness - One way ticket to hell Led Zeppelin - Heartbreaker (om filmen går i slow-mo ) Metallica - Hit the lights Metallica - Motorbreath Motörhead - Jack the ripper Helix - Rock you Ozzy Osbourne - Crazy train Yngwie Malmsteen - Heaven tonight (kanske opassande, men ge den en chans) Lordi - Blood red sandman Bruce Springsteen - Born in the USA Alice Cooper - Why trust you Black Sabbath - NIB Black Sabbath - Paranoid (passar till allt ) Dr. Bombay - Calcutta Edwin Starr - War (What is it good for) The village people - YMCA The ramones - Sheena is a punkrocker Så där, nån låt borde väl passa Redigerad 25 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Judas Priest - Breaking The Law Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Deep Purple - Highway Star. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Deep Purple - Highway Star. Amen to that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Motörhead- the chase is better than the catch Iron maiden- Running free Metallica- seek and destroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Kiss - Tears are falling Dio - Evil eyes Guns N' Roses - Rocket queen ZZ top - Sharp dressed man Mötley Crüe - Live wire Poodles - Night of passion Accept - Balls to the walls Bon Jovi - Have a nice day (nåja...) Europe - Final countdown Europe - Rock the night Iron maiden - Wasted years Thin lizzy - The boys are back in town Scorpions - He's a woman, she's a man Bachman turner overdrive - You aint see nothing yet AC/DC - Big gun AC/DC - Highway to hell Lordi - Diva Nu är jag helt tom på idéer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag har precis upptäckt (med hjälp ) gta user files och jag vill lägga in lite bra biljaktsmusik men jag vet inte någon bra musik så någon kanske kan tipsa lite? Elvis Presley - Jailhouse Rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 The revolution av fluke har rätt bra tempo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Måste bara säga The used - I´m a fake. Riktigt bra låt. Körde NFS:MW till den, minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Thin lizzy- killer on the loose Iron maiden - sanctuary Motörhead- life's a bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tycker Rob Zombie har rätt bra låtar för å trycka in i nån film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Har jag fattat det rätt så ska låtarna ha lite med någon form av jaktkänsla att göra...alltså budskapet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Lust for life med Iggy Pop...precis som taget ur trainspotting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Har jag fattat det rätt så ska låtarna ha lite med någon form av jaktkänsla att göra...alltså budskapet? Då ska man ta Rob Zombie - Never Gonna Stop. Redigerad 1 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Eller de låtarna jag nämnt i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Eller de låtarna jag nämnt i tråden! Eller dom jag nämnt i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Eller dom jag nämnt i tråden! med vissa undantag..wasted years...njae...grym låt dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 med vissa undantag..wasted years...njae...grym låt dock! Nåja, han fick ju mycke att välja på iafl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Trevor rabin - boost me var med i gone in 60 seconds rätt skön, den spelas när han blir jagad av snuten o bränner ifrån dom med mustangen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts