thegtafreak Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Jag har precis upptäckt (med hjälp ) gta user files och jag vill lägga in lite bra biljaktsmusik men jag vet inte någon bra musik så någon kanske kan tipsa lite? Redigerad 20 maj, 2006 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Eddie Meduza - Epa Traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 System Of Down - Toxie city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ta den Bad Boys låten passar ju bra tycker jag. Den har dom också i det Cops som går på Kanal6.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Judas priest - Freewheel burning. Annars kan du ju spela lite bilspel och lyssna på passand låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Soundtracket till NFSU 1&2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag har precis upptäckt (med hjälp ) gta user files och jag vill lägga in lite bra biljaktsmusik men jag vet inte någon bra musik så någon kanske kan tipsa lite? Beror på vad för slags musik. Vanliga låtar eller helt enkelt filmmusik? Om du tänker på filmmusik så passar nog "Molossus" av Hans Zimmer och James Newton Howard bäst. Den låten ingick i soundtracket till "Batman Begins". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Allt med eddie meduza, mötley crue(too fast for love passar nog bra) och allt som har drag i sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Om du har gta sa, ta lite låtar från k rose. Det är grejjor det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ghostface Killah ft. Jadakiss - Run (hetsig låt som handlar om att komma ifrån polisen. Passar perfekt=) Eminem - If I Get Locked Up Tonight N.W.A - Fuck tha Police (såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Allt med Electrelane och NEU!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Scatmans world? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Scatmans world? Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Låten i denna otroligt sköna polisjaktsvideon http://media.putfile.com/tmb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Låten i denna otroligt sköna polisjaktsvideon http://media.putfile.com/tmb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 NWA - Fuck the Police NWA - 100 Miles & Runnin Gangstarr - The Militia Xzibit - Get your walk on Eminem - Lose Yourself Ken Ring - Jagad <--- Ett måste Ken Ring - Akta dig för polisen Guns n Roses - Welcome to the Jungle Vissa borde funka iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Lordi - Hard Rock Halelujah Rammstein - Du Hast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Slagsmålsklubben - Smart Drag Mr. Christer? Nä men... George Thorogood and the Destroyers - Born to be Bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Ta den Bad Boys låten passar ju bra tycker jag. Den har dom också i det Cops som går på Kanal6.... 6an heter den. 1an eller SVT1, 2an eller SVT2, TV3, 4an, Kanal5, 6an ... Badboys 2 Soundtrack - Shake Ya Tail feather Den är ganska lam ... men det är en siren med i typ var fjärde takt. Redigerad 25 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Cypress Hill - Pigs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts