Weener Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag avinstallerde mitt gta3 för det var cp men hur installerar jag det sen?? När jag sätter i skivan och trycker på den här datorn och sdan gta3 audio så står det inte setup eller install nånstans.. hjälp mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Du har satt i fel CD, använd Install-skivan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ooooj :"> pinsamt så otroligt trög jag är...men men tack arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Hehe.. oj då.. (tänkte bara säga det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts