Juster Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) har fixat det nu låt tråden nu falla ner i tomma intet och dö... Redigerad 21 maj, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Herregud, fixa det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Han kanske inte kan...! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig.. har blivit något strul med min dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) RAR:a den först, eller ladda upp den på upl.silentwhisper.net istället för att döpa den till .html, har problem med att få din fil spelbar... Redigerad 20 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Han kanske inte kan...! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig.. har blivit något strul med min dator! Nej men då är det bara gå tillbaka till butiken och lämna in spelet. Eller strunta i uppdragen och skjuta huven av folk (om han nu kan använda vapen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag vet inte om du snackar ps2 eller PC men jag kan klart konstatera att uppdraget inte alls är omöjligt. Lyssna på musiken och tryck i takt. /Confederate T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Håller med. Ge uppdraget en chans och använd ditt tålamod. Skitsamma om det kan ta 20 försök att klara det. Hellre det än att låta någon annan göra det åt dig efter 3 försök. Det kommer gå mycket enklare för dig senare under spelets gång om du klarar detta uppdrag själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Varför gnäller ni på den stackaren? Ni gnäller ju inte på MiRre?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Varför gnäller ni på den stackaren? Ni gnäller ju inte på MiRre?! Hon är tjej, och dom gnäller inte på tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Varför gnäller ni på den stackaren? Ni gnäller ju inte på MiRre?! Humhum, gissa varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Hon är tjej, och dom gnäller inte på tjejer Men hallå?! Jämnställdhet, vet ni vad det är?! De ska ju få samma kritik som alla andra... Redigerad 20 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Hon är tjej, och dom gnäller inte på tjejer Jag hade "klagat" på Mirre om jag hade fått chansen att skriva en av de första posterna i tråden. Här kunde jag det därför så gjorde jag det. Och jag klagar inte enbart på honom utan alla som vill att man klarar ett uppdrag åt en. Det förstår väl vem som helst? Sen förstår jag inte varför ni köper det här med att man ska fixa ett uppdrag åt en annan. Då ska man inte känna sig lycklig när man senare klarat storyn. Redigerad 20 maj, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag hade "klagat" på Mirre om jag hade fått chansen att skriva en av de första posterna i tråden. Här kunde jag det därför så gjorde jag det. Och jag klagar inte enbart på honom utan alla som vill att man klarar ett uppdrag åt en. Det förstår väl vem som helst? Sen förstår jag inte varför ni köper det här med att man ska fixa ett uppdrag åt en annan. Då ska man inte känna sig lycklig när man senare klarat storyn. Vi kanske inte känner oss lyckliga utan bara vill göra det för att se hur den slutar, storyn alltså. Jag behövde hjälp med Zeros uppdrag men dom behövdes visst inte göras för att klara storyn så det är ju inte så farligt eller det kanske du tycker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Vi kanske inte känner oss lyckliga utan bara vill göra det för att se hur den slutar, storyn alltså. Jag behövde hjälp med Zeros uppdrag men dom behövdes visst inte göras för att klara storyn så det är ju inte så farligt eller det kanske du tycker!! Nej men gud va bra. Där har vi en till anledning till att jag inte "klagade" på dig. Och jag har inte sagt att det är farligt heller. Men herrgud du fattar väl själv att det är roligare att klara storyn när man själv har gjort uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Nej men gud va bra. Där har vi en till anledning till att jag inte "klagade" på dig. Och jag har inte sagt att det är farligt heller. Men herrgud du fattar väl själv att det är roligare att klara storyn när man själv har gjort uppdragen. Jo det är väl klart jag fattar att det måste vara det roligaste. Men sen finns det dom som behöver hjälp och inte bryr sig så mycket, det är ju upp till dom att bestämma det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jo det är väl klart jag fattar att det måste vara det roligaste. Men sen finns det dom som behöver hjälp och inte bryr sig så mycket, det är ju upp till dom att bestämma det själv. Jag är väl medveten att såna "spelare" finns. Men jag lovar dig att det är mycket enklare i fortsättnigen om man klarar uppdraget på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag är väl medveten att såna "spelare" finns. Men jag lovar dig att det är mycket enklare i fortsättnigen om man klarar uppdraget på egen hand. Jo visst jag kan hålla med dig lite, men folk kanske tar illa upp över att dom behöver hjälp om du klagar. Inget illa menat mot dig nu för jag förstår vad du menar..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts