Vice. Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Resident Evil och sillent Hill är de spelen jag har längtast mest efter faktiskt. Längtade mycket efter GTASA också men faktiskt inte lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag längtade oerhört mycket efter Zelda: Majoras Mask. Blev lite småbesviken. Sen längtade jag efter Perfect Dark Zero (Det skulle komma 2002 till Gamecube var det tänkt). Shenmue II längtade jag något hemskt efter, och jag blev störtnöjd. Just nu är det Shenmue III och Zelda: Twilight Princess jag längtar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Halo 3 och Guns Of The Patriots just nu...Men det jag längtat mest till var MGS: Twin Snakes och Olympic Gold Barcelona 1992 (Till Mega Drive) Redigerad 20 maj, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Metal Gear Solid 2, GTA3 och Vice City längtade jag sjukt mycket efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 GTA SA, GT4, Driv3r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 RESIDENT EVIL 5 SÅ KLART =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 KotOR 2 skulle ja tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 GTA SA, Mafia, Brothers in Arms och CoD 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Halo 2 och nu Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 KotOR 2 skulle ja tro Lika jag, längtade grymt efter kotOR 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 San Andreas och Final Fantasy IX och X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nästa gta till ps3 Gta känslorna är så härliga när man börjar spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) GTA Vice City och GTA San Andreas, det sistnämda så mycket att jag letade information så mycket att det förstörde lite. Har nog inte längtat speciellt mycket efter några andra spel. Counter Strike Source lite grann. Redigerad 22 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Nu vill jag ha GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Typ alla Snes spel som jag är ute efter längtar jag jämnt till, alla mina rom-filer försvann för en tid sen, så nu är jag på jakt efter Prince of persia 1 unt 2 till Snes, även Tales of phantasia mm mm. Men ett spel jag verkligen längtade till var AoM, sååååå härlig spelglädje med gudakrafer, jag älskar det, NOLF var också ett spel som man jämnt gick och tänkte på. Nu längtar inte efter nåt nytt spel, mest Snes spelen jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Måste väl ha varit WoW, nu längtar jag till expansionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 GTA:SA och Kingdom hearts 2 längtade jag till väldigt mycket. Nu är det FF XII som gäller. Men jag tycker mer om att köpa äldre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts