The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ja, vilket spel har du längtat mest efter? Själv längtade jag efter San Andreas som en galning, jag tänkte byta in alla mina andra spel bara för att få de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hmmm. Jadu kan inte komma på nått spel på rak arm. Men ett utav spelen var nog San Andreas tack Vare att ERROLS_TRUMMA höll på att predika om hur bra spelet verkligen va och att man kunde göra så himlans mycket saker i det. Men sen när jag fick det vart jag faktist lite besviken över hans beskrivning av spelet. det var inte så bra som jag hade tänkt mig. Men det som jag längtar som en galning efter att få spela är nog God of War2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nya Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 GTA: San Andreas, Splinter Cell: Double Agent, HL2: Episode 1 typ... Gudfadern lockade lite, men ingenting speciellt. Och tur var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 HALO 3, Kingdom Hearts II, HALO 3, GTA 4, HALO 3... nämde jag föresten HALO 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nya Zelda. Samma här. Vill spela Twilight princess nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Längtar som i helvete till Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Halo 3 , Hl 3 , Nya Counter-strike Gta4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmmm. Jadu kan inte komma på nått spel på rak arm. Men ett utav spelen var nog San Andreas tack Vare att ERROLS_TRUMMA höll på att predika om hur bra spelet verkligen va och att man kunde göra så himlans mycket saker i det. Men sen när jag fick det vart jag faktist lite besviken över hans beskrivning av spelet. det var inte så bra som jag hade tänkt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Borde ha varit HL2, Condemned, F.E.A.R... Eeehm... Ajustdeja, Oblivion. Och Halo 3 längtar jag efter. ^^ EDIT: Hitman 4: Blood Money Och Spore såklart! Redigerad 20 maj, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hitman Blood Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hitman: Blood Money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) GTA:SA Längtade jag väldit väldit mkt efter.. Men nu är det Armed Assault Edit: OMGOMGOMGOMG!!!! ArmA släpps första halvan 2006 checkade på en sida Nu är det ju slutet på första halvan Redigerad 20 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Mysteriet på greveholm Nej jag skojade Jag längtar mycket efter hitman :blood money. Så var det ju metal gear solid 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Det enda jag riktigt längtat efter var typ WoW, annars brukar jag kolla in spelet och säga fett bra och sen glömma det lite. Men WoW kollade jag news efter ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Längtade som en galning efter San Andreas och Vice City. Samma sak gällde Metal Gear Solid 2 och Metal Gear Solid 3. Just nu är det nog MGS4 som man längtar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm just det, jag längtar lite smått till suikoden V och Resident Evil 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Längtar efter nya max payne.. inte för jag vet om det gör det men, slowmotion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Half-Life 2, satt och väntade på det i minst 2 år. Kom ihåg att jag hoppade runt i huset av lycka när det gick guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag längtar typ efter alla spelen jag vill ha. Längtade jätte mycket efter san andreas och the sims 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts