rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 För helvete... testa själv att rapa och se hur svårt det är. Inget jävla musikkrig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Alla som tror på det där är ju bara så himla blåsta. Om ni tror det är så himla enkelt, varför tror ni det finns så få världskända rappare...? Gud, så korkade alla är som tror på det där. För att alla andra har blivit skjutna? Nä fan ta det på skämt, orkar inte med musikkrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Alla som tror på det där är ju bara så himla blåsta. Om ni tror det är så himla enkelt, varför tror ni det finns så få världskända rappare...? Gud, så korkade alla är som tror på det där. Därför att det kanske inte finns lyssnare nog för flera? Nej, jag vet inte och jag bryr mig inte eftersom hiphop är den genre som jag ogillar mest om man bortser från klassisk musik och sånt då förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det bästa var när man hörde Pekka Heino utbrista ett ynkligt "Neeejje!!" då Litauen fick höga poäng av något land. För övrigt var han som meddelade Nederländernas poäng störig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det bästa var när man hörde Pekka Heino utbrista ett ynkligt "Neeejje!!" då Litauen fick höga poäng av något land. För övrigt var han som meddelade Nederländernas poäng störig. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Pekka Heino måste vara den näst mest irriterande och mordtankegramkallande personen som lever på denna jord (efter Christer Sjögren), fyfan vad jag hatar honom. Hans sidkommentarer är SÅ mycket värre än golfkommentatorernas, och då är det illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Pekka Heino måste vara den näst mest irriterande och mordtankegramkallande personen som lever på denna jord (efter Christer Sjögren), fyfan vad jag hatar honom. Hans sidkommentarer är SÅ mycket värre än golfkommentatorernas, och då är det illa! Det är väl inget fel på Pekka, tycker han är grym jag. Det roliga är ju att han har lite kommentarer, hur kul hade det varit om den som var kommentator inte haft några och bara sagt: Jaha, nu säger de att Finland vunnit exempelvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Pekka Heino är skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Lordis bidrag sög tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Tihi... Mr lordi ska få ett torg döpt efter sig i finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Herrejävlar vad dom gör bort sig, lordi alltså, vad fna är det för fel i huvudet på dom OM dom var seriösa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bengans Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Herrejävlar vad dom gör bort sig, lordi alltså, vad fna är det för fel i huvudet på dom OM dom var seriösa.. Du verkar pålitlig. Fy tusan vad dumma dom är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 ''We are the winners, of eurovision!'' Fan vad weird. skulle vilja ha videon, om man tittar på han som fick ett dampanfall då han dansade ser han ut som Göran Persson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 ''We are the winners, of eurovision!'' Fan vad weird. skulle vilja ha videon, om man tittar på han som fick ett dampanfall då han dansade ser han ut som Göran Persson. Stor bokstav. Video google är din näst bästa vän efter google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Titta då Göran Persson dansar HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Titta då Göran Persson dansar HÄR Titta på 02:02 Det roliga är hur seriöst dom tar det! Vilken jävla dans alltså! Redigerad 23 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Tihi... Mr lordi ska få ett torg döpt efter sig i finland! Han verkar lite antikrist så jag tvivlar på att han vill ha ett torg DÖPT efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Det roliga är hur seriöst dom tar det! Vilken jävla dans alltså! Jaa, fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Han verkar lite antikrist så jag tvivlar på att han vill ha ett torg DÖPT efter sig. Lordi är inte antikrist, det har de själva förnekat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Lordi är inte antikrist, det har de själva förnekat. Jag tolkar antikrist som satanist. Deras dräkter eller sånger har ingetting med satanism att göra. De ända anledningarna att de t.ex. sjunger "My heaven is your hell" är ju att dom försöker framstå som demoner... och var finns demoner egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts