aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Stör mig också på frankrike Programmet skulle ju ffs kunna bli 1/3 kortare om de kunde nöja sig med att lyssna på engelskt tal. Men det är ju så, alla är ju inte smarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jasså så du har inte fördommar emot mig när du kallar mig "hårdrockareN"? Vad får dig att tro att jag är hårdrockare? Alla som inte tycker som Cortez är hårdrockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Trodde aldrig att dom skulle vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Alla som inte tycker som Cortez är hårdrockare. Aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Lordi! Weee! Btw. Franska är bra mycket vackrare än engelska. Aux armes, citoyens! Vive la France! Håller inte med där.. We won the last battle at Waterloo against Napoleon! Fuck France! Egentligen har jag inget emot fransmän.. Visste redan när jag såg första 12 på Lordi att dom skulle vinna, synd att det gick så bra för Carola hade gärna sätt 0 poäng på henne, så hon aldri skulle få lägga sin fot i ESC igen! Hårdrocken ska erövra ESC!!! BTW, har inte sovit på 48 timmar godnatt... Redigerad 20 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jasså så du har inte fördommar emot mig när du kallar mig "hårdrockareN"? Vad får dig att tro att jag är hårdrockare? Nope. Dina post i forumet och dina musiktips. Typ hur du klär dig. Eller var det du jag tänkte på nu? Och även om jag skulle haft fördomar så ger det inte dig rätt att ha det. Möjligtvis på dagisnivå. Sen behöver du inte ta det så allvarligt ändå. Sen banade du vägen för ett sånt inlägg när du påstår att majoriteten av homosexuella lyssnar på schlager. Har du någon statistik på det kanske? Annars är det fördomar. @SlewME: Det har inget att göra med om hårdrock är bra eller dåligt... jag andvände bara ordet för att visa att jag pratade om personen i fråga istället för att skriva "eliizar med fördomarna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 ESC suger..fittigt Jävla mesar där bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Haha, trodde inte dom skulle VINNA, men var säker på att dom skulle komma på en bra plats.. Nu ska pappa gå 6 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nope. Dina post i forumet och dina musiktips. Typ hur du klär dig. Eller var det du jag tänkte på nu? Och även om jag skulle haft fördomar så ger det inte dig rätt att ha det. Möjligtvis på dagisnivå. Sen behöver du inte ta det så allvarligt ändå. Sen banade du vägen för ett sånt inlägg när du påstår att majoriteten av homosexuella lyssnar på schlager. Har du någon statistik på det kanske? Annars är det fördomar. @SlewME: Det har inget att göra med om hårdrock är bra eller dåligt... jag andvände bara ordet för att visa att jag pratade om personen i fråga istället för att skriva "eliizar med fördomarna". - Du vet möjligvis inte att många homosexuella gillar schalger? "många" till "majoritet" Sen så skulle jag helst vilja ha några exempel på hårdrocks tips jag har gett. Och tycker jag det är lite kul att du tror att jag är hårdrockare igenom att du har sett det på sättet jag klär mig, och hur jag skriver mina inlägg, Ett exempel tack. Och även om det var mig eller inte du "tänkte" på så har väll du nu haft fördomar nog så att det räcker och blir över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 - "många" till "majoritet" Och även om det var mig eller inte du "tänkte" på så har väll du nu haft fördomar nog så att det räcker och blir över. Hur ska jag tolka det då tycker du? Jag? Fördomar? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Svårt? : MÅNGA homosexuella gillar schalger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Svårt? : MÅNGA homosexuella gillar schalger Vad är många för dig då? 25%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nej många, men inte en majoritet. En siffra går inte att få fram, men det är väll ganska allmänt känt att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Skoj att en annorlunda låt vann, den kommer säkert smitta av sig på nästa års deltagare. Jag tycker det var ganska många roliga låtar i år, speciellt Island när hon ringde till Gud. Tråkigt att inte Albanien kom vidare, cool säckpipa tycker jag. Synd att inte Carola åkte ut i kvalet, det hade tystat henne för alltid kan man hoppas. Jag hade skrattat gott i alla fall. eliizar: Det är sådant som kallas fördomar. Redigerad 20 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Att komma 5:a är ju inte så dåligt. Vart skrev jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Skoj att en annorlunda låt vann, den kommer säkert smitta av sig på nästa års deltagare. Jag tycker det var ganska många roliga låtar i år, speciellt Island när hon ringde till Gud. Tråkigt att inte Albanien kom vidare, cool säckpipa tycker jag. Synd att inte Carola åkte ut i kvalet, det hade tystat henne för alltid kan man hoppas. Jag hade skrattat gott i alla fall. eliizar: Det är sådant som kallas fördomar. Att det är allmänt kännt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Vilka vann? Vilka kom sist? Skriv platserna på alla nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Det var väl något land som inte fick ett enda poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Det var väl något land som inte fick ett enda poäng? Aa, Malta har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jo, ett poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts