SlewME Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 LORDI VANN!!!!! Yay JA :D:D:D Måste bara skriva av mig lite. Fyfan vad jag hatar det där jävla skitlandet Frankrike. Spräng bort landet åt helvete. Ursäkte om jag låter brutal men fyfan. Helt stört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Vad har fransoserna gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 YES! LORDI!!! ...synd bara att det gick så bra för Carola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Precis vad ESC behövde - lite frisk luft. Då jag inte vill förespråka hårdrock som ett eller annat drägg så måste jag medge att låten var klämmig och framförallt unik. Lordi är värdiga vinnare. Håller helt med! Hatten av för Lordi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 LORDI FTW!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Men snälla, förstår du inte vad jag menar när jag säger schlagerbög? Du vet möjligvis inte att många homosexuella gillar schalger? Edit: Finland verkar har vunnit. HårdrockareN med fördomarNa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Lordi! http://www.undertexter.se/forum/images/smiles/smiley_wee.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 YES! LORDI!!! ...synd bara att det gick så bra för Carola Att komma 5:a är ju inte så dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 YES! LORDI!!! ...synd bara att det gick så bra för Carola Men vi har ju bättre chans nästa ESC eftersom vi inte behöver kvala. Och hon sjunger ju bra, låten kanske inte var någon höjdare men som sagt. Bra inför nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Lordi! Javisst! Fy helvete vad goa' de är! Annars var Litauen faktiskt rätt härliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Grattis Lordi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Vad har fransoserna gjort? Att det ska vara så jävla svårt att anpassa sig efter världen. Alla i Världen har insett att Engelska är världsspråk och att man använder det för att kommunicera med länder som inte förstår fula språk som franskan. Men givetivis så ska de prata på något jävla gnälligt jävla skit språk. De är till och med så tröga att de måste få poängen uppräknade på franska. Sedan är det rätt åt dem att de inte fick några poäng då de mot alla odds måste sjunka på franska. @Cortez, Ge dig för i helvete. Alla gillar inte samma musik, du behöver inte hacka på allt unom HipHop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 HårdrockareN med fördomarNa. Jasså så du har inte fördommar emot mig när du kallar mig "hårdrockareN"? Vad får dig att tro att jag är hårdrockare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Att det ska vara så jävla svårt att anpassa sig efter världen. Alla i Världen har insett att Engelska är världsspråk och att man använder det för att kommunicera med länder som inte förstår fula språk som franskan. Men givetivis så ska de prata på något jävla gnälligt jävla skit språk. De är till och med så tröga att de måste få poängen uppräknade på franska. Sedan är det rätt åt dem att de inte fick några poäng då de mot alla odds måste sjunka på franska. @Cortez, Ge dig för i helvete. Alla gillar inte samma musik, du behöver inte hacka på allt unom HipHop. Wörd på allt du sa där Fan vad envisa dom är med den där jäkla franskan! När jag träffade en fransman vid ICA så frågade han något på franska och jag Speak english, please. Han: Loqrotszasnfifpasnpsni så gick han. Redigerad 20 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Lordi! Javisst! Fy helvete vad goa' de är! Annars var Litauen faktiskt rätt härliga. You got that right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Håller också med om det där med franskan, lär er världspråket Engelska för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Engelska skolflickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Håller också med om det där med franskan, lär er världspråket Engelska för fan. Tröga, sura och patriotiska jävla kärringar till regering dem har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Snacka om att tråden har spårat ur nu när ni diskuterar franska. För att återgå till ämnet så var ju Lordi grymma, men vinnare? Nej tack, hårdrock passar inte in i Eurovision men det var helt klart en bra låt. Fanns många länder (däribland Sverige) som hade låtar som passar Eurovision bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Lordi! Weee! Btw. Franska är bra mycket vackrare än engelska. Aux armes, citoyens! Vive la France! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts