kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Woot, nu har Finland sprängt 200-gränsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur går det för det för våra supna grannar? Vilken placering ligger de på nu? 1:a Så jäkla överskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 1:a Så jäkla överskattade. Ord på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ord på dig Ord på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nu vill jag att våra kära grannar Finland ska vinna. *Håller tummarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Stfu på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 1:a Så jäkla överskattade. Poodles å BWO då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 FY FAN FÖR FINLAND!! HUR KAN DOM VINNA?!!!! HÅRDROCK PASSAR INTE IN I ESC. FAN TA FINLAND!!!! MUSIKEN HÅLLER PÅ ATT GÅ UNDER AAAAAAAAAAAAAAAA. MINNS INGEN 70-80 TALET? DET VAR TIDER DET(ÄVEN OM JAG INTE VAR FÖDD DÅ MEN ÄNDÅ) BTW JAG SKITER I OM NÅN PÅPEKAR CAPSLOCK MEN JAG BLIR BARA SÅ FÖRBANNAD ATT FINLAND VINNER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Överskattade är de inte, inte bra heller. Men fortfarande så jävla nytt i den där bög tävlingen, skulle vara så kul om de vann och sätt alla slagerbögar på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Överskattade är de inte, inte bra heller. Men fortfarande så jävla nytt i den där bög tävlingen, skulle vara så kul om de vann och sätt alla slagerbögar på plats. Varför är man bög om man gillar schlager? Och förresten, homosexuallitet är ett förhållande inte en svordom eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Jag måste bara fråga.. Är keyboardisten i Lordi en tjej eller kille Skönaste bandmedlemmen hur som helst, diggar dansen som fan. Såhär står det iaf på deras hemsida Fact file 0316 - Awa. 1- Possessed sorceress, she devil 2- Snake-eyed feminene specter, restless soul, the vampire countess. 3- The psyghost, aka ghost witch, Miss Madness, the queen insanity 4- Orgin of "be aware" Edit: JAAAA! FINLAND VANN!!! =D =D =D Redigerad 20 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Men snälla, förstår du inte vad jag menar när jag säger schlagerbög? Du vet möjligvis inte att många homosexuella gillar schalger? Edit: Finland verkar har vunnit. Redigerad 20 maj, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Gillade/gillar Litauen bäst, "We are the winners, of Eurovision..." Hursomhelst så ser vi nog nästa ESC i Helsingfors nästa år, Lordi leder ju med över 200 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 LORDI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) FINLAND VANN!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 20 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 LORDI! W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Tihi, det var bara för att deras bidrag var så annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 LORDI VANN!!!!! Yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Precis vad ESC behövde - lite frisk luft. Då jag inte vill förespråka hårdrock som ett eller annat drägg så måste jag medge att låten var klämmig och framförallt unik. Lordi är värdiga vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Så jävla häftigt att dom vann. Visst det passar sig inte, men jävligt ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts