I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nu har Lordi sjungit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Lordi såg lite konstiga ut. Lite fjantigt med de där vingarna tyckte jag.. =/ Men dom är bra iaf. =) Vadå fjantigt? Jag skulle lätt vilja vara honom, med hans mäktiga yxa, vingar från helvetets eldar. Whoah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag måste bara fråga.. Är keyboardisten i Lordi en tjej eller kille Skönaste bandmedlemmen hur som helst, diggar dansen som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nu har Lordi sjungit ut Hehe, men dom låter lite skumt live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag måste bara fråga.. Är keyboardisten i Lordi en tjej eller kille Skönaste bandmedlemmen hur som helst, diggar dansen som fan. Undrade jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag måste bara fråga.. Är keyboardisten i Lordi en tjej eller kille Skönaste bandmedlemmen hur som helst, diggar dansen som fan. En tjej.. vad gjorde hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Heja Lordi Har sett fram till nu, halvsovit i soffan. Förutom Tyskland och Finland suger alla. Lordi för att det vore skitcoolt om dom vann och Tyskland för att country är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 En tjej.. vad gjorde hon? Awa, keyboardspelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 En tjej.. vad gjorde hon? Okej. Hon svängde på axlarna på ett ... anticharmigt sätt, men det hade varit roligare om det varit en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 NER MED CAROLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Awa, keyboardspelaren. Jag vet vem det är, jag undrade vad hon gjorde som The Dude snackade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 NER MED CAROLA! Ner med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) NU HAR JAG RÖSTAT PÅ LORDI!!! (Och morsan på sitt jäkla Ryssland ) Redigerad 20 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ingen som tyckte att Lordis låt påminner lite om Alice Cooper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ingen som tyckte att Lordis låt påminner lite om Alice Cooper? Joo min bror sa det och det gör den faktiskt..Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Sverige ligger tvåa och inte en enda tolva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Holländaren var LUGNT hög... Han som delade ut poängen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Holländaren var LUGNT hög... Han som delade ut poängen alltså. HAhah jävla gubbe xD GO GO FINLAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Heja Finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur går det för det för våra supna grannar? Vilken placering ligger de på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts