BroDD Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag tolkar antikrist som satanist. Deras dräkter eller sånger har ingetting med satanism att göra. De ända anledningarna att de t.ex. sjunger "My heaven is your hell" är ju att dom försöker framstå som demoner... och var finns demoner egentligen? Eller så försöker dom bara göra bra låtar utan ett försöka framstå som nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag tolkar antikrist som satanist. Deras dräkter eller sånger har ingetting med satanism att göra. De ända anledningarna att de t.ex. sjunger "My heaven is your hell" är ju att dom försöker framstå som demoner... och var finns demoner egentligen? Eeh...och ja, dom har sagt i en intervju att dom är kristna, en del av dom är jättereligiösa. Läs på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Är det någon mer än jag som minns Österikes bidrag 2003? Alf Poier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Är det någon mer än jag som minns Österikes bidrag 2003? Alf Poier! Han där snubben som var helflummig fan! Han var... eee konstig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Fler som såg i tidningen idag att en i Lordi var en tjej..Avslöjat i, var det kvällsposten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 FY FAN, MENAR DU ATT DET VAR EN TJEJ? Awa är väl inget killnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 FY FAN, MENAR DU ATT DET VAR EN TJEJ? Awa är väl inget killnamn? Det var en tjej, tror det var hon som spelade keybord. Läste inte så noga, det stod på framsidan bara..Men en tjej är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Är det någon mer än jag som minns Österikes bidrag 2003? Alf Poier! Han skulle ha vunnit! Japp, det är en tjej som sepelar keybord. Redigerad 24 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Det var en tjej, tror det var hon som spelade keybord. Läste inte så noga, det stod på framsidan bara..Men en tjej är det! Men lol, fattar du inte ens vad han menar. *Sigh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Det var en tjej, tror det var hon som spelade keybord. Läste inte så noga, det stod på framsidan bara..Men en tjej är det! Ja, det är en tjej. Ja, hon spelar keyboard/piano. Men ditt inlägg kan tolkas som om att du trodde att det var en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Lordi utan maskar: Redigerad 24 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ja, det är en tjej. Ja, hon spelar keyboard/piano. Men ditt inlägg kan tolkas som om att du trodde att det var en kille. Men jag hade ingen aning att det var en tjej förrens idag? Är inte så inne på Lordi och vem dom är men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Lordi utan maskar: Dom är sötare med masker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Men jag hade ingen aning att det var en tjej förrens idag? Är inte så inne på Lordi och vem dom är men men. Hon har ju även klänning på sig i vissa videos och sånt... EDIT: Glömde läsa igenom tråden! Redigerad 24 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Lordi utan maskar: Den högra ser ut som Alexi Laiho i Children Of Bodom EDIT: Detta är Alexi.. jävligt lika, det måste vara Alexi Redigerad 24 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag tyckte inte att dom var så lika Snälla BroDD byt signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Den högra ser ut som Alexi Laiho i Children Of Bodom EDIT: Detta är Alexi.. jävligt lika, det måste vara Alexi http://www.cobhc.com/gallery/ea2001/coma0543~img.jpg Han i Lordi har åtminstone bättre bordsskick än den sär snubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Jag tyckte inte att dom var så lika Snälla BroDD byt signatur Inte på den där bilden men det var den enda jag kunde hitta, orkade dock inte leta länge.. ska kolla om jag hittar nån bättre, då editar jag min första post... EDIT: haha jag hade rätt.. fan va Aftonbladet SUGER APDAVID! "What the fuck? The picture is from '98, featuring COB's session keyboardist Erna Siikavirta who formerly played keyboards for Lordi and Henkka and Alexi. The image is most likely taken from Scythes Of Bodom. Way to go British press!" Aftonbladet och alla andra tidningar som tagit den bilden suger EDIT IGEN: aftonbladet hade visst inte den bilden men andra tidningar som tagit den är dumma :W Redigerad 24 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Fler som såg i tidningen idag att en i Lordi var en tjej..Avslöjat i, var det kvällsposten? Hehum Jag visste att det var en tjej innan dom ens var i ESC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Har inte så mycket med ESC att göra egentligen men Lordi hade typ nå fest eller nåt i Helsingfors, typ 90000 eller nåt sånt var där.. nytt världsrekord i kareoke typ http://www.iltasanomat.fi/videot/lkv.asp?id=1180219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts