rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Jaha... på lördag är det dag för finalen i Eurovison song contest. Vem kommer vinna? Vem hoppas ni vinner? HUr går det Sverige? Gillar du muffins? --- Jag tror Sverige och Finland är dom 2 största kandidaterna kommer vinna. HEJA FINLAND! Finlands bidrag LIVE! Finlands bidrag VIDEO Redigerad 19 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Worst episod ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jaha... på lördag är det dag för finalen i Eurovison song contest. Vem kommer vinna? Vem hoppas ni vinner? HUr går det Sverige? Gillar du muffins? --- Jag tror Sverige och Finland är dom 2 största kandidaterna kommer vinna. HEJA FINLAND! Eh Carola kommer vinna Hoppas Carola vinner Carola vinner till Sverige Jag älskar äta muffins när jag ser Carola sjunga... Nej skämtar =) Men hoppas det går bra för sverige iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hoppas på Finland för att jävlas med de andra länderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 FINLAND! WAAAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Carola, jaaa, heja henne! Hon är våran bästa kvinna genom tiderna. Fan vad stolt jag är att hon representerar Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vem kommer vinna? Finland Vem hoppas ni vinner? Finland Hur går det Sverige? Tolva Gillar du muffins? Bara chokladmuffins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Skulle gärna se Lordi som segrare, eller Carola förstås. De tuffaste motståndarna tror jag kan vara Grekland och Ryssland. Annars tycker jag att Litauen var så pinsamma att de nästan blev coola, så skulle vara lite tufft om de vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Död åt svärijäs bidrag!!!!!!!!!! heja finland!!!!!! Eurovison song contest = en hög blivande B-kändisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Skulle gärna se Lordi som segrare, eller Carola förstås. De tuffaste motståndarna tror jag kan vara Grekland och Ryssland. Annars tycker jag att Litauen var så pinsamma att de nästan blev coola, så skulle vara lite tufft om de vann. WE ARE THE WINNERS OF EUROVISON we are we are! den däe killen med glassögon dampade på slutet Skulle vara skit coolt om de segrade. Sen så var Islands wierd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Carola kommer vinna för att hon har varit med i en porrfilm. Och så ser hon bäst ut av alla där som är över 30. Och så har hon större tuttar än snittet. Allt talar för henne. Sverige FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Carola kommer vinna för att hon har varit med i en porrfilm. Seriöst har hon det? Och näj! Mr lordi är mycket hetare än henne! *grrrr* Redigerad 19 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Carola kommer vinna för att hon har varit med i en porrfilm. Och så ser hon bäst ut av alla där som är över 30. Och så har hon större tuttar än snittet. Allt talar för henne. Sverige FTW! jaa med dsessa argument moste jag nog ändra mig *tittar lite på filmen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Seriöst har hon det? Och näj! Mr lordi är mycket hetare än henne! *grrrr* Självklart, jag har sett den "ett par gånger". @alexzander: Bäst för dig. Jag vill inte se några andra avtryck på knapparna på telefonen imorrn än de som röstar på Carola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Demonerna är där för seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Så Carola gick vidare ur kvalet? Jag är inte en så hängiven tittare. Vet ni inte att Carolas bidrag har blivit diskvalificerat? Det står i reglerna att bidragen inte får vara längre än tre minuter. ... Hennes låt är ju en evighet. Bwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! ... ... ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Så Carola gick vidare ur kvalet? Jag är inte en så hängiven tittare. Vet ni inte att Carolas bidrag har blivit diskvalificerat? Det står i reglerna att bidragen inte får vara längre än tre minuter. ... Hennes låt är ju en evighet. Bwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! ... ... ...? Hahahha! Den var ganska rolig du! Lägger upp den på "Dagens citat" på mässän... om det är okej för dig! Redigerad 19 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 LORDI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Beror väll på vad det är för muffins.. sånna chokla muffins är goda.. sånna me lite chokla bitar i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Lordi såg lite konstiga ut. Lite fjantigt med de där vingarna tyckte jag.. =/ Men dom är bra iaf. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts