Tweak Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Nej så är det verkligen inte. Kanske i Sverige för här är det ju nästan förbjudet att älska sitt land (även om jag inte gör det) så sånna som du tror att alla patrioter mellan 12 och 25 är rasister, Det finns säkert många patrioter som är rasister här i Sverige, Men inte alla. Men de flesta ungarna som kallar sig patrioter har inte så stor kunskap inom Antropologi, genetik & rasforskning, men dom kan hata andra raser endå jag vet. Men om du inte menar Sverige utan hela världen så har du jätte FEL. Kan börja med att klargöra att jag menar i Sverige, inte hela världen. Jag är medveten om att det är stor skillnad på te.x den amerikanska patriotismen och den svenska. Inte för att USA:s är mycket vettigare.. Såna som jag tror altt alla patrioter mellan 12 och 25 är rasister? När sa jag det? Jag sa majoriteten av dem, inte alla. Jävla skillnad där du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Såna som jag tror altt alla patrioter mellan 12 och 25 är rasister? När sa jag det? Jag sa majoriteten av dem, inte alla. Jävla skillnad där du. Dom 12 åriga "patrioterna" är identitetsökare inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vote: Nej. Men morfar är från Ungern och mormor är från Finland.. så, lite annat blod är svensk har jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Dom 12 åriga "patrioterna" är identitetsökare inget annat. Jo, det håller jag med om. Tycker du att de inte ska räknas då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Vote: ja. Läst igenom ungefär halva tråden nu och jag undrar varför ni patrioter är så "över-stolta" över Sverige? Jag menar Sverige har inte vunnit nått världskrig eller någonting, vad finns det att vara "över-stolt" över? Redigerad 25 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jo, det håller jag med om. Tycker du att de inte ska räknas då eller? Nej inte som patrioter men som rasister vilket dom oftast är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts