tojo909 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Varför flyttade du tillbaka? Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka till mitt hemland, men det beror på att landet är TOTALT annorlunda (till exempel har man visat ryssarna fingret, och därefter skrotat planekonomin och infört demokrati). Mina föräldrar beslutade att dom ville flytta tebaka och jag förstodd dom, eftersom det är ju här dom har sina rötter. Klart det är mycket sämre här än vad det är i sverige, och jag funderar på att flytta tillbaka en dag till SWE. Är fortfarande svensk medborgare och saknar Sverige oerhört mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Min mormor och morfar var amerikaner och mamma har bott ganska länge i USA, men både hon och jag är födda i Sverige. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Morsan kommer från Vitryssland, farsan är svensk, jag också.... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Min släkt är svensk sen 200 år tillbaka tror jag det forskats fram. Men carface på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Halvnorsk barbar på morsans sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 JEBEMTI! Mamma är invandrare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 JEBEMTI! Ej GONI SE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nej, men min farfar hämtade min farmor i Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 VOTE: nej eller, maybe.. vet inte.. min farfars farfar eller nått kommer från italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 JAK ÄR KREK! Neii. Men mina polare säger att jag är jugoslav. Inget som är bevisat, men dom tror bombsäkert på att jag är jugoslav. Svensk så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Är halvryss och halvsvensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Ungrare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Mina föräldrar beslutade att dom ville flytta tebaka och jag förstodd dom, eftersom det är ju här dom har sina rötter. Klart det är mycket sämre här än vad det är i sverige, och jag funderar på att flytta tillbaka en dag till SWE. Är fortfarande svensk medborgare och saknar Sverige oerhört mycket!! Dobar dan! Nepp jag är hel svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Dobar dan! Nepp jag är hel svensk Jebemti mater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag blir kallad italienare mer än ofta, men är tyvärr helsvensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Neje, jag är helsvensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 JAK ÄR KREK! Neii. Men mina polare säger att jag är jugoslav. Inget som är bevisat, men dom tror bombsäkert på att jag är jugoslav. Svensk så vitt jag vet. Säger alla till mig med. Men jag är svensk, men har Valon släkt lång tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Halv finne halv bosnier, har bott i Sverige nästan hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Yeep, föddes i skärholmen och flyttade till huddinge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 När alla emigrerad ut ifrån Sverige till USA typ på 1910 talet eller nåt, så flyttade min släkt från USA till Sverige, halv stört. Så ja är halv amerikan eller nåt, något ja skäms över nåt förfärligt eftersom USA är ett flummigt land och ja vill inta ha några som helst kontakter ditt, ska typ vara i USA två hela veckor nu i sommar, riktigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts