Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Andra generationens. Far min är från Tunisien. En smula roligt är det faktum att pappsen varit i Sverige ungefär dubbelt så länge som jag. Gissa vem som pratar svenska utan brytning? Det är förstås för att jag är född och uppvuxen i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Inte jag, men min far är ifrån Malaysia och min mormor var ifrån Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Yupp! Fast jag var bara två år då "jag" flyttade hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nej är inte invandrare. Skulle heller inte tänka mig att tex. vandra från Asien till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jamen visst är jag det ...tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Min mamma är hel finne, lika så min pappa, men jag är född i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mina föräldrar är kroater, jag föddes i Sverige och har bott här i 16år, fast för 8år sedan flyttade jag till kroatien så numera är jag "utvandrare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mina föräldrar är kroater, jag föddes i Sverige och har bott här i 16år, fast för 8år sedan flyttade jag till kroatien så numera är jag "utvandrare" Varför flyttade du tillbaka? Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka till mitt hemland, men det beror på att landet är TOTALT annorlunda (till exempel har man visat ryssarna fingret, och därefter skrotat planekonomin och infört demokrati). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nope, inte vad jag fått reda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Nja, morsan är Italienska. Men hon gick inte hit, hon föddes haär Redigerad 19 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nja, morsan är Italienska. Men hon gick inte hit, hon föddes haär Det avr ju förväl att hon inte gick från Italien till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mina föräldrar är, från Iran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nej, det är jag inte och jag vill inte heller vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nope helsvensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mor min flyttade till Sverige i 20-års åldern. Levde i sin ungdom i Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Min mamma är från Polen, men jag föddes i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nej, jag är übersvensk sen 1700-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Någon i min farsas släkt är italiensk-amerikansk eller någonting sådant. Har ingen direkt koll, höhö, men någon SATANS JÄVLA INVADRARJÄVEL I BMW är jag FANIMEJ INTE. o I r n i ^ Lös koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Nej jag är inte invandrare. Men jag anar att det pumpas Zigenar blod i mina ådror :'( Redigerad 22 maj, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Någon i min farsas släkt är italiensk-amerikansk eller någonting sådant. Har ingen direkt koll, höhö, men någon SATANS JÄVLA INVADRARJÄVEL I BMW är jag FANIMEJ INTE. o I r n i ^ Lös koden Det kan absoulut inte vara ironi vah? Jag gissar på... ööö lordi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts