Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mjo, jag tänkte då att man skulle beskriva hur man vill bo och hur man vill at ens liv ut när man är vuxen. Låt fantasin flöda fritt! Själv återkommer jag med svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag vill bo nere i Kalifornien med en fru och Kanske ett barn eller två. Sen ska det inte finnas en tanke på att ta det lungt med att spendera pengar. Vill bo i en herrgård antingen nere vid stranden i Los Angeles, eller dom fina områdena i San Diego. Massa snygga grejer och sånt i huset ska det vara också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vill ha en någon rörelse i Italien. Hus, familj och miljoner vill jag oxå ha med mig där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Skulle väll VILJA bo i värsta super stora huset med några värsting pooler, stort gym, bowling hall och massa lyx och sånt.. men så är jag rätt säker på att det inte blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Varför ska du alltid säga "jag ger er mitt svar senare" när du skapar sådana här trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Varför ska du alltid säga "jag ger er mitt svar senare" när du skapar sådana här trådar? För det är alltid roligare att se hur andra vill ha det innan man själv skriver. Och sen om jag ska vara ärliga orkade jag inte skriva mitt svar när jag posta tråden. Just så man inte ska göra, men gjort är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vill leva här i Skåne med fru och hund... kanske barn. Kanske jobbat som journalist eller polis. Bo i någon liten ort utanför Helsingborg (ungefär som jag bor nu) och ha sommarstuga i England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Rikt och flashigt med fru och två barn, skulle nog gå bra varsomhelst utom Skåne. Höhö. Allvarligt talat; en luftig trähydda på någon tropisk ö med en akustisk gitarr, Birmakatt och en livsförbrukning Solero-glassar vore livet. Självklart med en laptop i hörnet där man kontrollerar bankbesparingarna och dylikt. Skulle vara tiptop att äga eller vara delägare i någon rökig krog i närheten. Oooh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Inom fyra stora väggar så jag inte fryser med flickvän så jag inte är ensam. Barn går väl att diskuteras, vet ju hur jag har varit i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Västra hamnen i Malmö hade varit flott att bo i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag vill bo i en fin lägenhet eller villa i New York City. Antingen nån stadsdel på Staten Island (nära kajen till färjan ), eller Greenwich Village på Manhattan. Chinatown är också ett alternativ... (diggar asiatiska brudar + all den goda kina-maten). Min flickvän skulle vara en ung, vacker kinesisk brud, så klart . Jag skulle arbeta som polisman i nåt hyfsat "hårt" distrikt, som t.ex Midtown, Chinatown eller Harlem. Min(a) bil(ar) skulle vara en Cadillac Sedan Deville -1958, 1959 eller 1976, och/eller en Chevrolet Caprice Classic av årsmodell nånstans mellan 1985 - 1995. Så skulle jag ha en Siberian Husky som husdjur: http://www.marakaja.com/galeria/photos/photo11.jpg Några barn skulle det inte vara tal om... (Inte som jag känner i nuläget i alla fall ). NYPD For life, comrades! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Rikt och flashigt med fru och två barn, skulle nog gå bra varsomhelst utom Skåne. Höhö. Allvarligt talat; en luftig trähydda på någon tropisk ö med en akustisk gitarr, Birmakatt och en livsförbrukning Solero-glassar vore livet. Självklart med en laptop i hörnet där man kontrollerar bankbesparingarna och dylikt. Skulle vara tiptop att äga eller vara delägare i någon rökig krog i närheten. Oooh. Well, you pretty much got it. Though, får man ändra Solero till Twister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Skulle och/eller ska köpa mig en Pontiac Trans am och någon av dessa Triumph motorcyklar. Självklart en fin brud också som har valts ut med omsorg. OCH ett fint jobb. Redigerad 19 maj, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hmmm.... Bo i Miami, vara chef för ett stooort företag som håller på med flera branscher. Ha de flottaste bilarna, de grymmaste huset. Och nej, jag skulle inte gifta mig, jag skulle vara ungkarl som har femtioelva tjejer som vill ****** mig, ungefär som Hugh Heffner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Säger bara en sak, Playboy Manison Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vill bo hyfsat lyxigt på söder. Kanske hammarbyhamnen, originell och exklusiv inredning. Inget Ikea här inte. Ha motorbåt utanför fönstret(stor båt). Ja sen vill jag ju så klart bo med min fru och högst 2 barn. Gärna en snäll hund på det. Eller Så vill jag bo på samma sätt som ovanstående men, (kommer inte ihåg vad det heter men iaf)man har ett hus i anslutning till ett flygfält. Och istället för garage så har du en egen hangar(gärna ett flygplan i den). Kan återkomma senare om jag kommer på vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Okej, min tur då! Jag vill bo i en stuga i någon skog... Där jag kan vara för mig själv och ta det lugnt. Vara ekonomiskt oberoende så jag kan vara uppe på nätterna och sova på dagarna. Sen vill jag ha en riktigt fin studio i min stuga där jag spelar in mina skivor under genren Black eller Death-metal. Sen vill jag ha en pitbull som bor där med mig och givetvis en flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag vill ha tak över huvet. Sen vill jag att min granne ska vara snäll mot mig. Resten kvittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Varför ska du alltid säga "jag ger er mitt svar senare" när du skapar sådana här trådar? På det sättet får han en gratis post, utan att det kan klassas som spam för det har med ämnet att göra. Lame, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 På det sättet får han en gratis post, utan att det kan klassas som spam för det har med ämnet att göra. Lame, jag vet. Och du tror verkligen det är min mening med det hela? Hade jag velat ha mer posts hade jag kunnat spamma runt som jag gjorde i början här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts