MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) När jag scannat in mina låtar i San andreas så sätter jag på kanalen men min musik kommer aldrig det e bara reklam hela tiden. Vet någon varför? Har fått det att funkat förr alltså. EDIT:Har fixat det nu.... Redigerad 19 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag behöver också hjälp med en liknande grej: Jag har lagt in fem låtar i usertracks och sedan scannat alla men bara 3 spelas. De är skitkonstigt för allihopa är mp3:or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag behöver också hjälp med en liknande grej: Jag har lagt in fem låtar i usertracks och sedan scannat alla men bara 3 spelas. De är skitkonstigt för allihopa är mp3:or Jag fick ändra där det står Radio,Random och Sequential. Jag ändrade många gånger till slut till Sequential då gick det. Du kan bläddra bland låtarna med F5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Jag fick ändra där det står Radio,Random och Sequential. Jag ändrade många gånger till slut till Sequential då gick det. Du kan bläddra bland låtarna med F5 Tack så jävla mycket nu kan jag äntligen lyssna på: james brown i feel good . Redigerad 19 maj, 2006 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag har testat allt men får ändå bara reklam :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Tack så jävla mycket nu kan jag äntligen lyssna på: james brown i feel good . Hehe så bra Jag har testat allt men får ändå bara reklam Prova det jag sa att ändra till Sequential. Har du låtarna i Mp3 format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Funkar ändå inte Hmm var du säker på att det e mp3 format på låtarna och att dom ligger i User tracks mappen? Edit: När du e inne i spelet så gå in på options/Audio setup/user tracks options/Scan user tracks Du kanske inte har gjort det för då letar den inte upp låtarna..testa det =) Redigerad 19 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Dom funkar bra om man har dom i OGG-format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Dom funkar bra om man har dom i OGG-format. Jag har mina i mp3 format o det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag har mina i mp3 format o det funkar Men då måste man ju ha installerat typ Media Player 10 eller nåt(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Men då måste man ju ha installerat typ Media Player 10 eller nåt(?) Vet inte men jag har det iaf..men vet inte om man Måste ha det. Redigerad 22 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts