Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Det ljudet kan bara ungdomar och unga vuxna höra. (Under 30 år tror jag). Det är tyvärr falskt, vårran So lärare (40+) kunde höra det (lr var det 50+ ) Redigerad 5 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Världens mest psykade sak att bli utsatt för. Världens roligaste sak att störa sig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) För några dagar sen så hörde jag ett ljud som en kille hade på sin mobil, det var ett pipande ljud som lät som om man hade tinnitus och man kunde omöjligt höra varifrån det kom ifrån. När jag och en kompis frågade om han kunde skicka det till min mobil så vägrade han hela tiden. Men nu undrar jag om någon annan här har hört det och vet var man kan få tag på det. Så har någon hört det? Humm är det de där ljudet som inte vuxna kan höra? Typ alla höll på med den i skolan under en tid "jätte" kul Edit: de e en som e 14 som inte kan höra de ljudet ...hon kan dock inte höra bas-ljudet ..leskigt~ OKej..De va inget Redigerad 5 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) OOOOOOOOOOOOOOOOOO om någon fortfarande vill ha det.. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mimjluyitv.rar bah siana hade redan lagt upp det för att bidra lite iaf skriver jag att jag drog runt i skolan en dag och spelade upp det massor med elever och lärare höll på att få totalt psykbryt på mig Redigerad 7 januari, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts