Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Här är det.pip.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Här är det. GAHH! Sjukt juh! Men jag tackar, jag letade också efter den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Här är det. Är den där så kul menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Är den där så kul menar du? Näh. Skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Spelade upp den för min lillebror. -Det sägs att folk över 30 inte kan höra det där ljudet. -Tss, hämta mamma då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Finns det något sät att höja ljudnivån på filen? Då den hörs väldigt otydligt när den ligger på mobilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Här. Detta är maxvolym. pip.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm, jag skulle inte rekommendera att höja volymen mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm, jag skulle inte rekommendera att höja volymen mer... Inte jag heller, eftersom det är så hög frekvens att det är högre än vad det låter. Men om det är så coolt med ringsignaler som förstör öronen och inte tillför världen någonting, varsågod att tanka allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zer0 Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Kult ljud men jag verkar inte kunna ladda ner det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Kult ljud men jag verkar inte kunna ladda ner det xD Jag kan, vad är problemet? Fyfan förresten, jag mådde lite dåligt av det där ljudet... (Och jag vet att tråden är gammal, men what the heck, inte såå gammal) Redigerad 4 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag kan, vad är problemet? Jag kan inte heller. När jag klickar så öppnas elaka RealPlayer. =( Någon som kan skicka via MSN? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag kan inte heller. När jag klickar så öppnas elaka RealPlayer. =( Någon som kan skicka via MSN? ;D Vad hände med gamla goda "Högerklick->spara mål som"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Med snälla räven Firefox är det spara länk som. Och när jag försöker så laddar den hem index.php EDIT. Löste sig iaf. Fick ladda hem den med RealPlayers webbläsare Redigerad 4 januari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Med snälla räven Firefox är det spara länk som. Och när jag försöker så laddar den hem index.php Ja se på fan. jag kunde visst inte heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Pan pizza. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/Beffo.se-bcjje4b0v2-pip.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Med snälla räven Firefox är det spara länk som. Och när jag försöker så laddar den hem index.php EDIT. Löste sig iaf. Fick ladda hem den med RealPlayers webbläsare Men gah, Tryck på skitet så öppnas ett program som spelar upp den (hos mig är det QuickTime). Sen är det väl bara att gå in på Arkiv>Spara sida som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag kan inte heller. När jag klickar så öppnas elaka RealPlayer. =( Någon som kan skicka via MSN? ;D Med snälla räven Firefox är det spara länk som. Och när jag försöker så laddar den hem index.php EDIT. Löste sig iaf. Fick ladda hem den med RealPlayers webbläsare Ja se på fan. jag kunde visst inte heller... Ibland får man lägga ifrån sig den gode eldräven och öppna internet explorer. Jag vet, jättehemskt, men ibland måste man. Fast det kanske inte fungerade via IE heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Varför vill man ha det ljudet på mobilen? otroligt jävla störande om någon skulle sitta på bussen och hålla på med det där, hade ju inte tvekat att ta mobilen ifrån honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Varför vill man ha det ljudet på mobilen? otroligt jävla störande om någon skulle sitta på bussen och hålla på med det där, hade ju inte tvekat att ta mobilen ifrån honom/henne. Alla på min gymnasieskola har det dära ljudet, störande som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts