Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 För några dagar sen så hörde jag ett ljud som en kille hade på sin mobil, det var ett pipande ljud som lät som om man hade tinnitus och man kunde omöjligt höra varifrån det kom ifrån. När jag och en kompis frågade om han kunde skicka det till min mobil så vägrade han hela tiden. Men nu undrar jag om någon annan här har hört det och vet var man kan få tag på det. Så har någon hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Har inte hört men sök på google kanske kommer fram någon mobilsida som har det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 På de flesta mobiler så kan man göra egna ringsingnaler. Ta bara samma ton om och om och om igen så blir det ett ändå långt piip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 På de flesta mobiler så kan man göra egna ringsingnaler. Ta bara samma ton om och om och om igen så blir det ett ändå långt piip. Har du gjort det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ja Men då måste du ha en sån där über gammal mono mobil va? Jag tror inte det går med en walkmanmobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Men då måste du ha en sån där über gammal mono mobil va? Jag tror inte det går med en walkmanmobil Gör det på en gammal och spela in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Gör det på en gammal och spela in! Det blir inte så högt då . Det ljudet jag talar om är jättehögt. MiRRe: Men jag har ingen aning om vad jag ska söka på! Redigerad 19 maj, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Jag har den! Pm:a msn om du vill ha den.. Kan ladda upp den till datorn och skicka. Redigerad 19 maj, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det blir inte så högt då . Det ljudet jag talar om är jättehögt. MiRRe: Men jag har ingen aning om vad jag ska söka på! Jag vet inte heller men det finns alltid ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag har den också . Det är bara att skicka ett pm med din msn så får du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Om den piper så ringer den, idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Tror det är den som används ofta här i skolan också, det piper ganska högt i olika toner... lärarna brukar få skapligt psyk om nån knäpper på det där på lektionerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jo de har jag hört... så jävla störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Ja men vuxna i ca 30 år och uppåt(jag vet inte riktigt åldern för jag har bara testat det på mina föräldrar) kan inte höra ljudet! Jag skulle spela upp det för mina föräldrar fast de hörde inte så de höjde upp volymen till max och nu är mitt öra helt pajat och det gör skit ont. Det hände idag och jag känner för att slå till dem rejält! Låter dumt men smärtan är outhärdlig! Redigerad 19 maj, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) För er som inte vet: Det ljudet går inte att spela in. (Sålänge det inte är en bra inspelare). Det ljudet kan bara ungdomar och unga vuxna höra. (Under 30 år tror jag). Det ljudet går inte att göra i "musikgörare" på mobilen. Gamla (tjocka) TV-apparater gör det ljudet. Men inte lika högt. (Om ni har en sådan, sänk så att det inte finns något ljud, stäng av den en stund och sätt på den sedan. Grattis nu hör du det ljudet). Om du inte fått tag på ljudet så kan du söka på "frekvens", "frekvens ringsignal" eller "tinnitus ringsignal" på GOOGLE.SE! Redigerad 19 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 För er som inte vet: Det ljudet går inte att spela in. (Sålänge det inte är en bra inspelare). Det ljudet kan bara ungdomar och unga vuxna höra. (Under 30 år tror jag). Det ljudet går inte att göra i "musikgörare" på mobilen. Gamla (tjocka) TV-apparater gör det ljudet. Men inte lika högt. (Om ni har en sådan, sänk så att det inte finns något ljud, stäng av den en stund och sätt på den sedan. Grattis nu hör du det ljudet). Om du inte fått tag på ljudet så kan du söka på "frekvens", "frekvens ringsignal" eller "tinnitus ringsignal" på GOOGLE.SE! Det är ju omöjligt att hitta ljud filer på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Jag testade det på mor min, som har en del år på nacken om man säger så. Först hörde hon det inte. Men sedan hörde hon det. "Jag trodde inte det var ett sådant pip du menade", skrockade hon och gick därifrån. Min fader hörde skit'n också. Pah. Ja men vuxna i ca 30 år och uppåt(jag vet inte riktigt åldern för jag har bara testat det på mina föräldrar) kan inte höra ljudet! Jag skulle spela upp det för mina föräldrar fast de hörde inte så de höjde upp volymen till max och nu är mitt öra helt pajat och det gör skit ont. Det hände idag och jag känner för att slå till dem rejält! Låter dumt men smärtan är outhärdlig! Vad kan jag säga... HAHAHA! Redigerad 20 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Den där spelar alla upp på min skola hela jävla tiden på lektionerna, lärarna blir dampis. En gång var det en kompis som satt i ett annat rum och spelade upp den, jag satt helt försjunken i en PC-tidning sedan dycker bibliotekarien upp, så går hon fram och blänger surt på mig och säger sedan, "Stäng av det!" "Vad?" "Stäng av oljudet!", "Stäng av mobilen!" "..det är inte jag.. !!!" "Ge mig mobilen!!" "Nej?" SLUTA UPP MED DET DÄR" "Jag har ingen mobil på mig.." Bah. Redigerad 19 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Det var inget Redigerad 19 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts