Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag får inte DC++ att funka.. :/ jag delar med mig av nästan 50 gig och går in på en massa hubbar... och ska söka men det händer inget :S kan nån förklara hur jag ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Har du router måste du öppna portar först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Har du router måste du öppna portar först. vilken port ska jag öppna då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Kör du Passive i connection settings? Prova klicka i den annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Kör du Passive i connection settings? Prova klicka i den annars. tackar tackar.. nu funkar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Ett nytt problem hastigheten börjar på typ 30 kb/s och går sen ner till typ 400 k/s... :S vet nån varför ? *edit* DOH. dubbelpost... Redigerad 19 maj, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ett nytt problem hastigheten börjar på typ 30 kb/s och går sen ner till typ 400 k/s... :S vet nån varför ? *edit* DOH. dubbelpost... Öhm... den ökar ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Öhm... den ökar ju? Nej... från 30 kilobytes per sekund till 400 bytes per sekund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Öhm... den ökar ju? 30 kb/s -> 400 k/s. mhm den ökar jätte mkt. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 30 kb/s -> 400 k/s. mhm den ökar jätte mkt. xD Jaha... trodde man förkortade bytes med B. Jag är inte så jätteduktig på datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jaha... trodde man förkortade bytes med B. Jag är inte så jätteduktig på datorer... Det gör man också kb = Kilo Bytes b = Bytes Kilo betyder alltid 1000, bytes är väl bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det gör man också kb = Kilo Bytes b = Bytes Kilo betyder alltid 1000, bytes är väl bitar. Så långt har jag fattat det också... men det stod bara K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Så långt har jag fattat det också... men det stod bara K Hahahaha ! 400 K/S = 400 tusen per sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Ett nytt problem hastigheten börjar på typ 30 kb/s och går sen ner till typ 400 k/s... :S vet nån varför ? *edit* DOH. dubbelpost... Det kan bero på vilka mer som kommer in och tankar från han, kommer det någon med en slö uppkoppling sjunker hastigheten för alla andra okså Redigerad 19 maj, 2006 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Så långt har jag fattat det också... men det stod bara K Gah! Så, när du talar om vikt på ett sockerpaket så säger du "Det här sockerpaketet väger ett kilogram.", eller? Nä, man säger bara att det väger ett kilo. Det är för att vi är lata, och oftast brukar folk förstå varandra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Gah! Så, när du talar om vikt på ett sockerpaket så säger du "Det här sockerpaketet väger ett kilogram.", eller? Nä, man säger bara att det väger ett kilo. Det är för att vi är lata, och oftast brukar folk förstå varandra ändå. Det gäller bara vikt. Eller brukar du säga "Jag ska gå en kilo"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Oj.. såg att jag hade gjort fel.. men det heter iaf B/S, bytes per sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Gah! Så, när du talar om vikt på ett sockerpaket så säger du "Det här sockerpaketet väger ett kilogram.", eller? Nä, man säger bara att det väger ett kilo. Det är för att vi är lata, och oftast brukar folk förstå varandra ändå. Nej... men att skriva k när det heter kb kan göra folk förvirrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Det gäller bara vikt. Eller brukar du säga "Jag ska gå en kilo"? Alltid. Nä, det gäller med vikt och bytes. Därför drog jag en paralell med vikt. @rabarben: Tihi, kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts