Mr_link Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det står Du håller inne A-knappen under uppstarten, alltså under tiden då Xbox 360 loggan visas. inget händer det kommer bara upåp profil man ska skriva in namn kan nån säga hur man gör exakt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vet ingen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Men Lol. Det är 12 members online och jag tror inte att alla dom har 360, eller någon av dom för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Yay! Ännu en tabbe från Microsofts håll. Öh... nej, jag varken vet eller bryr mig om hur man tömmer cache! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag tänker då aldrig skaffa mig en Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ingen har bett om era åsikter om 360, han vill veta hur man tömmer cachen, så antingen kan ni svara på hans fråga eller så behöver ni inte skriva här. Det är spam faktiskt, eftersom ni med flit inte tillför något till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det står Du håller inne A-knappen under uppstarten, alltså under tiden då Xbox 360 loggan visas. inget händer det kommer bara upåp profil man ska skriva in namn kan nån säga hur man gör exakt ? Men jag tror man tömmer bara när man lägger in Dvd:n och spelet startas. Men vilken knapp är jag inte säker på. Det står säkert i maualen. Vad är det som du vill uppnå genom att rensa chachen??? Har du Live?? Yay! Ännu en tabbe från Microsofts håll. Öh... nej, jag varken vet eller bryr mig om hur man tömmer cache! Nej, det går att tömma chachen. Men det var nåt Mickrosoft inte sa så mycket om. Det fanns även på Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Varför ska man bumpa en tråd efter lite över en timme mitt på dagen när alla smarta ungar går i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Okej vet ingen exakt hur man gör då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Yay! Ännu en tabbe från Microsofts håll. Öh... nej, jag varken vet eller bryr mig om hur man tömmer cache! Du har i mina ögon från att ha varit en bra Nintendo ägdare till en barnslig Nintendo Fanboy i 10års ålders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Oblivion uses the Xbox 360 hard drive to cache game data and in some cases the info stored on the hard drive can get fragmented, slowing down the game's performance. Bethesda has already found out a way to fix the issue. Here is the official Håller med till 100%!: Oblivion uses the Xbox 360 hard drive extensively to cache (copy and reuse) game data. This is done to optimize all loading the game does. It has been found in rare cases on some Xbox 360s that the cached data can get overly fragmented. This exhibits itself by the game taking a long time to load anything from menus, dialogue, sounds, objects, levels, and more. To solve this problem, reset your Xbox, and hold down the A button as the game is booting up. If any button is held while Oblivion is loading, it will clear its hard drive cache, and create a new one. Once you see the “Bethesda Softworks” logo video, the game is already loaded, and the cache should have been cleared. Note, this does not effect your game in any way other than loading. You will not lose any saved data. http://news.teamxbox.com/xbox/10531/Oblivi...Cache-Data-Fix/ Bör vara lika på alla spel, men vad jag hört är det bara Oblivion som har detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 JA det är det spelet jag har problem med men när man håller inne A så ska inget komma upp ellr nått .. så det kommer inte upp nåt den rensas bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts